DIY: Touch of gold

13:38

Cześć, kochani!
Wolne dni to okazja to pobawienia się z manualnymi zajęciami. Ja na przykład zmotywowałam się do niemal codziennego rysowania i oswajania się z tabletem graficznym. Uwielbiam też tworzyć jakieś ozodby do pokoju i to właśnie dzisiaj pokazuję Wam niesamowicie prosty projekt DIY, do którego potrzebujecie tylko jednej rzeczy - złotej farby. Najwięcej zastosowań ma akrylowa farba w sprayu, jest trwała i pomalujecie nią większość powierzchni. Puszka w sklepie artystycznym kosztuje tylko parenaście złotych.

W moim zestawie mam też farbę czarną i białą, ale najbardziej lubię właśnie tą złotą. Nie dość, że to jeden z moich ulubionych kolorów, to dodaje przestrzeni ciepłego, refleksyjnego elementu - jak małe słońce :)

Malować możecie prawie wszystko w zasięgu ręki. Figurka z ciemnego drewna, która do niczego Wam nie pasuje. Ramka zdjęcia. Zamek portfela, z którego schodzi oryginalna farba. Album, który ma brzydką okładkę. Ołówki. Pudełka.

Pinezki.

Papierowe torby. Poważnie. Te dekoracyjne można kupić w wielu sklepach internetowych i są niepoważnie drogie. W mojej składuję kable i postawiłam na parapecie za biurkiem.

Podkładki pod kubki. Jedna ścianka jest złota, a z pozostałych stron widać korek. Śliczny detal.

Nawet słoiki czy stare opakowania po świeczkach (mam ich całe mnóstwo i czasem nie wiem, co z nimi zrobić - tu inny projekt z ich udziałem). Na tym tu eksperymentowałam, nie wiedziałam jeszcze, ile farby potrzeba i z jakiej odległości ją rozpylać. Powstał ciekawy, nieco rustykalny efekt.

Spróbujecie? :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ostatni pomysł jest świetny! Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, uwielbiam złote dodatki :) z chęcią wypróbuję te pomysły, akurat niedługo będę się urządzać w nowym mieszkanku, wiec trafiłaś tym postem w 10! Tym bardziej, że fundusze mamy bardzo ograniczone i planuje duuuzo DIY :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, uwielbiam złote dodatki :) z chęcią wypróbuję te pomysły, akurat niedługo będę się urządzać w nowym mieszkanku, wiec trafiłaś tym postem w 10! Tym bardziej, że fundusze mamy bardzo ograniczone i planuje duuuzo DIY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i powodzenia w urządzaniu mieszkania ;)

      Usuń
  4. Ślicznie ci to wyszło, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie to wygląda, bardzo fajny pomysł! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka farba jest świetna! Że ja na to nie wpadłam! :D Choć bardziej preferuję srebrne detale, to mimo wszystko fajnie to wszystko wygląda :D

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł. Jedna rzeczą można tyle osiągnąć :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie złote dodatki prezentują się świetnie :)

    http://rita-wita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest farba w sprayu? gdzie kupilas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, w sklepie z artykułami artystycznymi

      Usuń
  10. ta tablica korkowa!! prezentuje się prześwietnie ;) ja u siebie w torebce papierowej trzymałam washi tape, prawda że są mega praktyczne. złoto niestety nie jest moim faworytem, ale zawsze można ten kolor zamienić na coś innego - także dzięki za propozycje! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe