Black inside out

18:06

Cześć, kochani!
Chciałabym podziękować za odpowiedzi na mojego poprzedniego posta, i te pozytywne, i te nie do końca. Tu, na blogu, otwieram się bardzo rzadko i dobrze jest otrzymać jakiś feedback. Przynajmniej nie wydaje się człowiekowi, że pisze do pustki, utwierdza w przekonaniu, że każdy czytelnik ma swoje własne przekonania, nie zawsze zgadzające się z opiniami blogera, a także opinie na jego temat. Zdecydowanie to doceniam :)
W Polsce temat światowych trendów ma się ciekawie, jedne docierają równocześnie z każdym innym miejscem na ziemi, inne ze sporym opóźnieniem, inne nie docierają wcale. Jedne przyjmowane są bez zastrzeżeń, inne nie przyjmują się wcale. Dostosowanie bielizny do nieco bardziej casualowej i codzienniej formy to chyba coś pomiędzy. W wielu sklepach pojawiły się satynowe haleczki (np. Mango, Zara), koronkowe bralety dostaniemy teraz także w niemal każdej sieciówce, ale trend noszenia tego typu ubrań na widoku nadal budzi kontrowersje.

| jacket - Stradivarius | silk dress - vintage | bralette - KeepItUp | hat - H&M |
 Jeśli o mnie chodzi, to trendy przychodzące z zagranicy zazwyczaj witam z otwartymi ramionami. W mojej szafie znajdziecie np. klapki ala Birkenstocki, które Polacy darzą bardzo mieszanymi uczuciami. A jeśli w czymś nie czuję się zupełnie swobodnie - wystarczy mi opcja czarna i od razu czuję się jak ryba w wodzie ;)


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja ostatnio coraz bardziej przekonuje się do czerni :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz chociaz ja bym sie nie ubrala na czarno w taki upal :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie, uwielbiam czerń :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie black :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia, cudownie wyglądasz <3 Do tego jak zobaczyłam zmierzch za tobą na półce to aż się ucieszyłam, haha ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak myślałam, czy ktoś zwróci uwagę :D

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe