Spring shoes collection

18:21

Cześć, kochani!
Aż dziwnie się czuję, wracając do Was i blogowania po ponad miesiącu. To najdłuższa przerwa, która mi się kiedykolwiek przydarzyła. Nałożyło się na siebie wiele spraw - prawo jazdy, szkoła i najbardziej uciążliwe czyli brak internetu. Zdążyłam nawet w tym czasie mieć urodziny i zostać pełnoletnią! Ale znalazłam parę sposobów jak te problemy ominąć, więc mam nadzieję, że posty będą znowu regularnie się pojawiać. W związku z urodzinami i nowym sezonem zrobiłam i robię nadal całkiem sporo zakupów, więc materiału nie zabraknie. Na weekend majowy wybieram się do Paryża - na to już też możecie czekać!

Wiązane + nude
Baleriny wydają się być zarezerwowane dla małych dziewczynek na urodzinach cioci i na przebiegnięcie do auta po wielogodzinnej imprezie w szpilkach. Ale dodaj do nich wiązane dookoła kostki rzemyki i wybierz te w kolorze skóry, a zmienią się w najmodniejszy trend tej wiosny. Wyglądają świetnie do klasycznych jeansów i sukienek lub spódnic za kolano. (DeeZee)

Sportowo + biały
Sportowe buty to mój ulubiony rodzaj, głównie ze względu na wygodę - w mojej szafie znajdziecie różne modele Nike i Converse, a teraz kupiłam Adidas Superstar. Czarno-biała wersja była bardzo popularna rok temu, ale wtedy zrezygnowałam z zakupu. Model, który mam teraz, to wersja ze srebrnymi elementami, które pięknie błyszczą w świetle. Cały but jest biały, więc idealnie wpasowuje się w stylizacje typu all-white i nie tylko. Ostatnio mój styl stał się trochę prostszy i elegancki, a sportowe buty idealnie go przełamują. (Adidas)

Slip-on + platforma
Szary to kolor, po który sięgam często, ale niemal nigdy w obuwiu. Idealny pretekst do zmiany i kupienia tych slip-on'ów. Dodają kolejnej barwy do moich zwykle monochromatycznych strojów, a platforma - kilku przydatnych centymetrów ;) Motyw wężowej skóry chodził za mną od pewnego czasu, a zamek i frędzle to ciekawy detal. Ten model ma miękkie poduszki przy pięcie, co bardzo pomaga szczególnie w pierwszych dniach noszenia. (DeeZee)

Loofers + frędzle
Nikomu nie muszę już tego modelu przedstawiać - loofers należą do rodziny oxfordów i podbiły serca wielu. Czarne, proste, lakierowane i błyszczące, to kwintesencja elegancji. W sezonie wiosenno-letnim wszystko krzyczy "BOHO!", a frędzle sprawdzają się dobrze na wszystkim. Buty wyglądają świetnie z zarówno bardzo minimalistycznymi i prostymi stylizacjami, jak i z szalonym miksem printów. Szerokie spodnie w kwiecisty wzór o długości do połowy łydki? Te buty stworzą idealny punkt kontrastu. (Zara)

Które buty to Wasze ulubione? :)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo ładne buty. Ja mam wśród faworytów przede wszystkim trampki. To chyba najlepsze buty, jakie zostały wymyślone ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Które? Wszystkie trafiają w mój gust <3

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buciki, a Loofers podbiły moje serce!
    Zazdroszczę wyjazdu do Paryża <3 Czekamy na relację! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu do Paryża :) Te wiązane balerinki są świetne ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne buty! Aż zachciało mi się kupić jakieś nowe do mojej kolekcji :)
    Spodobał mi się ten post i fajnie, że znów jesteś! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne , przedostatnie włosy skradły moje serducho w 100% ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za superstarami, ale balerinki są genialne. ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow masz duzo fajnych butkow <3 ja wlasnie musze sobie jakies kupic :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie buty są świetne! Obserwuję ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kolekcja! Najbardziej podobają mi się wiązane balerinki, sama mam podobne- tylko zamszowe :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie to jak dla mnie totalny HIT, są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe