Laced Up

18:53

Cześć, kochani!
Wiązane topy to zdecydowanie jeden z modowych hitów tego sezonu. Zyskały sobie ogromne rzesze zwolenników, a każdy z nich znajdzie coś dla siebie. Bluzki przecięte i wiązane na całej długości, z wiązaniem w dekolcie płytkim, głębokim, tylko kołnierzyka lub jako element zupełnie dodatkowy np. na bluzeczkach na cieniutkich ramiączkach. Mnie od razu przypadł do gustu wariant z długimi rękawami w, jak zwykle, czarnym kolorze. Jeśli chciałybyście taką bluzkę założyć w bardziej restrykcyjne ubiorowo miejsce jak np. szkoła czy praca, pewnie musiałybyście postarać się o coś cienkiego i w odpowiednim kolorze, by zakryć nieco dekolt. Ale jeśli tak jak ja chcecie po prostu dobrze wyglądać i czuć się jeszcze lepiej w zaciszu domowym, to na pewno nic się nie stanie, jeśli pokażecie śliczny, koronkowy biustonosz ;)

top - SheIn | jeans - Zara | lace bra - KeepItUp

You Might Also Like

12 komentarze

  1. świetna bluzka, choć uważam, że gdyby to wcięcie było mniejsze to wszystko lepiej by się prezentowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie, ale weź jakoś ładniej brwi pomaluj :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest taki problem, że mam spore cycki i jak zakładam sukienkę z tak głębokim dekoltem to on się baaardzo rozchodzi, i wygląda to trochę wulgarnie.:P Wyszłam kiedyś tak na imprezę, to koleżanki przeżywały i cały czas mi ją związywały. Mam też taką bluzkę, ale jest super, bo wiązanie nie sięga do pępka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem wycięcie dekoltu jest zbyt wielkie, ale sam wzór b. ładny :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzka, ale nwm czy odważyłabym się w niej chodzić :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te bluzki! Też mam bluzkę z podobnym wiązaniem, z Mohito i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez żadnego ''ale'' można te bluzki nazwać hitem! Widzę taką nie pierwszy raz i coraz bardziej przekonuję się do zakupu własnej, tylko właśnie chyba tylko do chodzenia w domu :| Jestem odważna, ale nie na tyle by pokazać stanik w katolickiej :')


    Wracam. Może wpadniesz? :)
    SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście świetna bluzka :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie każdemu pasują takie bluzki, ale ty wyglądasz w niej super!
    podoba mi się <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta bluzka. :) Sama bym taką chciała, ale z trochę mniejszym wycięciem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie http://fejzyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe