Spring 2016 trends and colours

14:13

Cześć, kochani! Dzisiaj mam dla Was post o trendach, które nadejdą w sezonie wiosennym oraz rzeczy, które muszą pojawić się w mojej szafie - stąd na przykład biała koszula, która przecież niczym nowatorskim nie jest ;)
Jestem teraz niesamowicie zajęta, bo zaczęłam kurs przygotowawczy na prawo jazdy i wróciłam do szkoły po feriach, dlatego posty stylizacyjne mogą się pojawiać trochę rzadziej, ale jestem pewna, że nie zanikną całkowicie i postaram się ze wszystkich sił nadal publikować ciekawe posty. Mam parę pomysłów na wpisy o tematyce lifestyle oraz DIY, więc bądźcie gotowi!
Poza tym pojawił się nowy nagłówek, który chyba bardziej pasuje do minimalistycznego stylu bloga. Co o nim myślicie? :)
Biała koszula to coś, co absolutnie każda kobieta, niezależnie od jej preferowanego stylu, powinna mieć w swojej szafie. Prostą i klasyczną wersję można założyć do stylizacji eleganckiej lub na luzie, a całą sprawę załatwią dodatki. W tym sezonie czaję się na jakiś luźniejszy model, by nosić z kapeluszem i może ozdobnym braletem wyglądającym zza rozpiętych górnych guzików. (1234)

Buty to coś, co widneje na mojej każdosezonowej liście zakupów, nie inaczej jest tej wiosny. Błyszczące, lakierowane oxfordy ze zdobieniem na języku już znalazły się w mojej szafie i tylko czekają na koniec pluchy. Wartym zainwestowania w modelem są także wszelkie buty na platformie. Nieważne, czy to proste slip-on'y na białej podeszwie jak te, które nosi Olivia Palermo, czy wiązane, z drewnianym elementem. Na cieplejszą pogodę wiązane sandałki, czy to na cienkim obcasie, czy w formie balerinek, do spódnic, jeansów boyfriendów.  (123)
Kolorowe torebki to jeden ze sposoób, by dodać garderobie trochę barw. Ja sama zazwyczaj ubieram się monochromatycznie, na czarno, szaro i biało, czasami z niebieskim jeansem. Nie chcę inwestować w całą tęczową garderobę, a torebka to idealny "pop of colour". Na nadchodzący sezon wiosenny Pantone ogłosiło najmodniejsze kolory i to właśnie w nich wybrałam kilka modeli. (1, 2, 3, 4, 5)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Mnie się marzy brązowa torba z frędzlami, melonik, koronkowa sukienka, biała, asymetryczna koszula i buty na szpilce. Nie mam dużych potrzeb na wiosnę, chociaż tyle ładnych rzeczy można wypatrzeć w sklepach jak np te urocze butki na drewnianej platformie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie umiem doczekać się wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te białe koszule, pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zestawy najbardziej przypadly mi do gustu !
    o ile biale koszule osobiście noszę rzadko, tak te propozycje, nonszalanckie i luzackie baaardzo przypadly mi do gustu !!
    ta z asymtetrycznym dkoltem i z wiązaniem- szczegolnie :)

    udanej niedzieli :)
    Daria

    powodzenia na prawku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy są również na mojej wiosennej liście zakupów ;) Oxfordy to moje marzenie, są cudowne!
    http://marrie-blog.blogspot.com/?m=1


    OdpowiedzUsuń
  6. Biała, długa koszula- idealna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała, długa koszula- idealna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie powodzenia na kursie :D
    Uwielbiam oxfordy :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek jest świetny. W jakim programie go robiłaś?

    Ciekawe inspiracje. Ja jeszcze nie mam mojej wiosennej wishlisty ,ale biała koszula z pewnością się na niej znajdzie :/
    Powodzenia na kursie na prawo jazdy :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wykonany w Gimpie :)

      Usuń
  11. Fajne te trendy ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe