Piece of suede

18:53

Cześć, kochani!
Dalej jestem niesamowicie zabiegana - ze szkołą, prawem jazdy, kursem rysunku oraz nauką starogreckiego i mitologii (moja nowa, mała pasja), ale tak bardzo mi to nie przeszkadza. Pogoda mogłaby się już tylko zmienić na nieco cieplejszą i bardziej słoneczną, żeby dni mijały przyjemniej.
W tęsknocie za promieniami słońca i ciepłymi kolorami sięgnęłam po brązową, zamszową kurtkę, utrzymaną w nieco boho klimacie, ale z podszewką z materiału typu sheerling, który chroni przed jeszcze zimowymi chłodami. Resztę stylizacji utrzymałam w moich ulubionych barwach - czarnym i białym. T-shirt ma naszyte kolorowe aplikacje, które wojują świat mody w tym sezonie.

jacket - SheIn | T-shirt - Zara | jeans - Zara | hat - H&M | backpack - Sinsay | boots - CCC |

Co myślicie? :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Ideaaalna stylizacja! Mega mi się podoba, całkiem szczerze - jestem w niej zakochaaanaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Look w moim stylu! Uwielbiam :)
    Bardzo lubię twoją urodę, masz śliczne włosy!
    Jeśli znajdziesz minutkę- wpadnij do mnie MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Do twarzy Ci w kapeluszu ;)
    Skąd takie zamiłowanie do mitologii ;)?

    a little Cup of Art – moda, sztuka, ilustracje, kultura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze interesowały mnie czasy starożytne i ich wierzenia, a jakiś czas temu zamieniło się to w prawdziwą pasję :)

      Usuń
  4. swietny kapelusz! xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nono, naprawdę pięknie wyglądasz kochana!! ♥ Cudny zestaw, pasuje ci ten kapelusz ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłeś mnie tą swoją nową fascynacja- wow!
    A stylizacja piękna, pasują ci te kolorki;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Kurtka jest świetna! Właśnie poszukuję czegoś podobnego na wiosnę :)
    http://princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do połączenia brązu i czerni (mimo,że ponoć czerń pasuje do wszystkiego),ale mnie przekonałaś ,że takie połączeni e może być udane :)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także nie mogę doczekać się cieplejszych dni :( Ale im bardziej człowiek jest zajęty, tym szybciej ucieka czas, więc zanim się obejrzysz, już będzie wiosna :)

    PS pewnie słyszysz ten komplement bardzo często, więc nie będzie to nic oryginalnego, ale - masz cudowne włosy! <3

    Pozdrawiam! i zostaję na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne długie włosy! Mega

    OdpowiedzUsuń
  11. super kurtka! bardzo ładnie zdjęcia i super outfit. :)
    zapraszam do mnie - http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się teraz kurtki w odcieniach brązu i beżu! Ogólnie jeśli chodzi o cały outfit to jestem na tak!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :D
    ładnie ci w kapeluszu :*
    Co powiesz na obs za obs ;) ?
    Zacznij a ja się zrewanżuję
    Organizuję również konkurs w którym można wygrać np. perfumy, eyeliner i kilka innych perełek :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja i piękna ty !
    dodaje do obserwowanych !

    U mnie na blogu post z wygrana w konkursie na ig :D
    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja. Kapelusz to strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twój styl!
    Świetna kurteczka, a kapelusz super wszystko dopełnia :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylówa... ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba, najbardziej kapelusz i koszulka:)
    świetny blog, pozdrawiam i obserwuję :)
    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bomba! Powiem Ci, że jak na osobę w Twoim wieku, to dużo robisz! Ale powinnaś być z siebie dumna, bo to zaowocuje w przyszłości :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam takie same nadzieje :)

      Usuń
  20. Świetny look :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta kurteczka :) a wszystko razem wygląda niesamowicie :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, świetny look!

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your outfit especially those suede jacket! Gorgeous!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten kapelusz! Powodzenia z prawem jazdy :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta kurtka dodaje takiego akcentu całej stylizacji. Bardzo mi się podoba taki look ;) Powodzenia z prawkiem!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja :)
    Zapraszam beautymix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna stylizacja! :o :)
    Zapraszam:
    Mój blog♥
    Klikniesz w banner z CNDirect oraz w linki z przedostatniego postu? Będę bardzo wdzięczna! Jeśli się spodoba zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe