Woman is change

19:20

Cześć, kochani!
Pomału kończy się mój pobyt w Alpach, z którego jestem niesamowicie zadowolona! W przeciwieństwie do zeszłego roku, pogoda i warunki są wręcz idealne. Na stoku spędzam całe godziny, więc kiedy wracam do hotelu, odpoczywam i już planuję zakupy na wiosenny sezon :)
Styl dziewczyny lub kobiety, zmienia się w zależności od nastroju, pogody za oknem, okazji, ale także na przestrzeni lat. Za 2 miesiące przynajmniej formalnie będę już dorosła i ma to wpływ na to, jak się ubieram. Jeszcze parę lat temu stawiałam na koszule w kratę, jeansy, bluzy, tylko sportowe buty. I chociaż jeansy to nadal główny element mojej garderoby, to pojawiąją się w niej małe, szykowne torebki czy eleganckie, skórzane buty, tworząc dużo dojrzalsze stylizacje. Już zauważyłam brak dobrze skrojonej, prostej, porządnej białej bluzki, która wspaniale zastąpiłaby biały T-shirt w tej stylizacji. Dajcie znać, jak macie jakieś godne polecenia ;)

sweater - Stradivarius | shirt - Bershka | jeans - Zara | shoes - Zara | bag - H&M


Miłego dnia! :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Jak dla mnie super! Świetna jest ta torebka! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz :) O tak, styl kobiety baaardzo potrafi się zmienić na przestrzeni lat. Chociaż nie musi :D A czasem nie jest to nawet taka oczywista zmiana jak przejście na elegancki styl, ale wykreowanie jakiejś oryginalnej wersji siebie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, styl kobiety ulega ciągłym zmianom. Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taka stylizacja:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci że u mnie podobnie następuje ta zmiana stylu, kiedyś stawiałam na sportowe rzeczy, z czasem występowały u mnie dojrzalsze i bardziej eleganckie stroje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno nauczyłam się jeździć na nartach, chętnie bym z tobą pojeździła :)
    Ślicznie ci w tym golfiku :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia i stylizacja <3 ja tez bylam w tym roku w Alpach :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja! :)
    Ja ubieram się dosyć elegancko, a wolałabym bardziej 'na luzie', haha :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny styl :D a wlosy masz tak piekne że skupić sie nie moge na niczym innym ;O !!! :* :))))

    wspólna obserwacja? ja już obserwuje , liczę na rewanż :) pozdrawiam Olga :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że jesteś niezwykle piękną kobietą! A te włosy, takie zdrowe, nie wiem jak to zrobiłaś przy blondzie. :) To Twój naturalny kolor? Stylizacja jest świetna, obserwuję z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, to w 100% naturalny kolor :)

      Usuń
  10. Wg mnie ten sweter jest genialny! Ja dawniej ubierałam się jedynie w bluzy, potem przyszedł czas na sweterki, a teraz staram się za każdym razem ubierać tak, abym czuła się wyjątkowo i seksownie.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite włosy ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe