New year, old me

18:14

 Cześć, kochani!
Witajcie w nowym roku! Co ten rok dla Was niesie? Ja już wiem, że będzie wyjątkowy. Już za niecałe 3 miesiące (trzy!) będę pełnoletnia. Niesamowicie się z tym czuję i nie mogę w to uwierzyć. Za tym idzie zdawanie prawa jazdy, do których przygotowania rozpoczynam już za moment. W 2016 planujemy też z rodziną wiele podróży i to w miejsca, w których nigdy nie byłam, a zawsze chiałam odwiedzić. Wybieram się też z przyjaciółmi na Open'er Festival i bardzo się cieszę, bo to było moje małe marzenie już od dawna. A we wrześniu rozpocznę swoją ostatnią, maturalną klasę w liceum.

 Gdy ma się takie persepktywy na rok, nie myśli się o postanowieniach wobec siebie samego. Nie robię wielkich planów, jak przejście na dietę czy rozpoczęcie ćwiczeń. Działam w zrywach i długofalowe postanowienia to nie dla mnie. Skupiam się za to na tym, co jest stuprocentowo mną - jeszcze lepsze prowadzenie bloga i przygotowania do egzaminów na uniwersytet artystyczny, które czekają mnie po maturze. Nowy rok, ale stara ja ;)

 Dzisiaj skorzystałam z wolnego dnia i zmieniłam parę rzeczy w moim pokoju (nad łóżkiem zawisł piękny łapacz snów), ale również na blogu. Teraz możecie zasubskrybować Cocochines przez maila (formularz na pasku bocznym) oraz stworzyłam nowe strony "o mnie" i "kontakt". Mam nadzieję, że się Wam spodobają ;)

No i pierwszego stycznia spadł śnieg i systematycznie pada od tego czasu. Jest strasznie zimno, ale uwielbiam tą białą scenerię.

Już od następnego postu ruszam z typowymi dla mnie modowymi tematami, a tymczasem życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jaki kierunek na artystycznym? :) Ciekawy blog! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika i Komunikacja Wizualna ;) Dziękuję!

      Usuń
  2. Rzeczywiście, zapowiada się, że Twój 2016 będzie bardzo wyjątkowy! :) I życzę Ci żeby naprawdę taki był! Ja też mam kilka planów i mam nadzieję, że i dla mnie ten rok będzie niezapomniany! Bardzo fajne zdjęcia, ale masz ładnie w pokoju :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu spadł dopiero dzisiaj i ogromnie się cieszę!
    Fajnie, ze 2016 zapowiada się dla ciebie tak fajnie- tez w tym roku kończę 18! TO WAŻNY ROK! :D
    Fajnie, ze stworzyłas na blogu nowe zakładki! A łapacz snów to super sprawa;))

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam wieele planów na wycieczki z rodziną itd. :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też w tym roku czeka bycie pełnoletnim, ale w porównaniu do Ciebie mnie to nie cieszy. Nadal czuję się dzieckiem i bardzo nie chcę dnia moich kolejnych urodzin. Dobrze, że chociaż Ty widzisz w tym jakieś plusy :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko jaki masz piękny widok z pokoju! zazdroszczę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, żeby pojawiło się więcej takich pięknych widoków ;)

      Usuń
  7. Wow widzę, że twój 2016 będzie wypełniony nowymi doświadczeniami, genialnie! Ja jak na razie nie mam planów na ten rok, nie wiem nawet gdzie pojadę na wakacje haha :D Moim jedynym priorytetem jest spędzić ten rok jako szczęśliwa osoba :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie trafiłam na twojego bloga i... zakochałam się w nim! Masz rewelacyjny design, robisz śliczne zdjęcia, zazdroszczę widoku za oknem ;)

    obserwuję! ;)
    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny widok za oknem! ♥
    Ciekawe plany na ten rok, mam nadzieję, że nic nie stanie Ci na przeszkodzie w ich spełnianiu!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. 18-stka! to będzie znaczący rok! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja rodzina też planuje wiele podróży w tym roku, już się nie mogę doczekać :D
    Jejku, masz cudowny pokój! *.*
    Piękne zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne widoki w pokoju masz! Szkoda, że ja takich nie mam. Mnie w tym roku czeka siedemnastka, a do pełnoletności mi się nie spieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe