Moon Boots and Snow Outift

18:44

Cześć, kochani!
Duże mrozy przyszły i odeszły, teraz mają wrócić znowu. A kiedy wracają, nawet moje trapery nie zawsze sobie z nimi radzą i kończę ze zmarznięteymi i skostniałymi stopami przez połowę dnia, jak nie więcej.
Rada jest jedna - jeszcze cieplejsze buty. O butach oczywiste jest, że najwięcej wiedzą Włosi, a o zimowych ci, którzy na ferie wybierają się w zimne Alpy. Takie właśnie są buty Moon Boot, stworzone przez włoską markę i nie ma się co dziwić, że królują na lodowcach razem z butami narciarskimi ;)
Oryginalny, streetowy design butów wpadł mi w oko już dobry rok temu właśnie w alpejskim kurorcie oraz na zdjęciach takich blogerek jak Chiara Ferragni, również włoskiego pochodzenia. To akcesorium samo w sobie i wystarczy narzucić na siebie sweter z golfem, grubą puchówkę i wsunąć ciepłe rękawiczki, by poczuć się jakbyśmy właśnie wracali ze stoku. Idealne dla tych niecieprliwych, którzy nie mogą się doczekać ferii :)

shoes - Moon Boots | coat - Bershka | sweater - Zara | jeans - Zara | gloves - H&M


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja bym takich nie założyła. Oprócz butów cała stylizacja jest jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie lubię tych butów. :( Nie dość, że same w sobie mają zwyczajnie paskudny design, no, przynajmniej moim zdaniem, to jeszcze okropnie skracają nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu się nie zgodzę, bo buty dodają mi jakieś 5cm i bardzo wyszczuplają, bo same są ogromne :D

      Usuń
  3. Ostatnio widziałam w sinsay takie:D Myslalam ze padne ze smiechu, ok Emu/ugg są ciepłe też nie wygladaja ładnie ale to, to już przeginka max :D

    Jeżeli chcesz się pozytywnie zaskoczyć, to wpadnij na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na temat butów się nie wypowiem:) Nie mam zdania bo z jednej strony mi się podobają, a z drugiej nie:D
    Fajną stylizacje z nimi zrobiłaś:)

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko razem ze sobą skomponowałaś! :) I zdjęcia wyszły bardzo fajnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na takie zimowe wypady, to buty jak najbardziej! :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście nie podobają się te buty, ale Tobie naprawdę pasują ;))
    Świetnie wyglądasz! <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca podobają mi się te buty, ale na pewno są ciepłe :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie wszyscy piszą, że nie podobają się im te buty. Ja będę inna i powiem, że zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Bardzo fajnie skomponowałaś je z resztą stylizacji. Wydają się mega ciepłe i wygodne. Pamiętaj, że najczęściej najmodniejszą rzeczą w sezonie jest to do czego inni nie są NA POCZĄTKU przekonani. ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne, oryginalne buciki :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe