Chill in pink

14:27

Cześć, kochani!
Kończy się dla mnie pierwszy tydzień ferii, ale wcale nie oznaczało to dużo wolnego czasu. Dotrzymuję słowa a pro po skupianiu się na mojej artystycznej przyszłości i codziennie chodziłam na zajęcia. To dużo lepsze niż siedzenie w domu i bezsensownym zabijaniu czasu, bo za oglądanie filmów i tak bym się nie wzięła.
Każdy z nas ma ubrania, które zakłada na wielkie wyjścia i takie, które służą do wylegiwania się na łóżku i odpoczywania. I chociaż parę sezonów temu była moda na noszenie dresowych spodni na ulicach, to większość się zgodzi, że właśnie dresy należą do tej drugiej kategorii. Co nie oznacza, że mają być brzydkie i mamy wyglądać w nich nieatrakcyjnie ;)

sweatsuit - SheIn

 W chwili, gdy to piszę, dosłownie za godzinę wyjeżdżamy z rodziną na narty do Włoch i zgodnie ze stałą procedurą zapraszam Was na instagrama i snapchata (@cocochines), by dalej śledzić moje poczynania ;)

 Miłego dnia! :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. świetny i jeszcze do tego mega wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia! :) Ten dres jest piękny! Sama lubię kiedy moje domowe ubrania wyglądają ładnie, od razu przyjemniej się w nich czuję!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny taki komplecik :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, chyba do końca nie zrozumiałam, jak to możliwe, że kończy Ci się drugi tydzień ferii? :D My mamo jako pierwsi i został jeszcze jeden tydzień do końca haha! No w każdym razie dres jest śliczny i ja zawsze po domu w takim chodzę.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, oczywiscie chodzilo mi o pierwszy tydzien ;)

      Usuń
  5. Hmmm, kończy Ci się drugi tydzień ferii? :D
    Śliczne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blad w druku w wyniku pospiechu :) Chodzi o pierwszy tydzien, rzecz jasna

      Usuń
  6. Fajny, luźny look :) Mnie został jeszcze tydzień wylegiwania się :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam kompleksy przez Ciebie ;p
    cudownie wyglądasz!

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie zaczynam jako ostatnia :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę udanego wyjazdu do Włoch! :D Ja ferie zaczynam dopiero w lutym :((
    Świetny dres :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Superr dres.! :D
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo że nie przepadam za bardzo za dresami, to ten jest świetny :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że chodzisz na zajęcia i nie marnujesz wolnego czasu tylko na siedzenie w domu:) Ten dresik jest świetny!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też mija pierwszy tydzień ferii. Te dresy wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Mało która dziewczyna wygląda w dresie tak dobrze jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ferie mam dopiero za tydzień. Zazdroszczę wyjazdu, mam nadzieję, że bd się świetnie bawić :*
    Dla mnie dres jest najwygodniejszym ubraniem i mogłabym go nosić codziennie i wszędzie :D

    http://www.owodoru.blogspot.com pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej świetny jest ten dres, szukam właśnie czegoś mega wygodnego. Muszę się pocieszyć, bo czeka mnie dużo nauki do sesji, a wtedy dresy są niezastąpione. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post, zgadzam się z Twoimi słowami:)
    Zapraszam równiez do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie ten komplet <3 super look
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny dres:)
    fajnie, że rozwijasz się w ten sposób i dobrze wykorzystujesz ten wolny czas :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe