My Christmas party: dress and make-up

19:04

Cześć, kochani!
Na co dzień jestem typem dziewczyny, która ponad spódniczkę czy sukienkę zawsze wybierze jeansy (na zeszłoroczną Wigilię klasową również je założyłam!). Co innego, gdy chodzi o jakąś specjalną okazję, do których na pewno należą Święta Bożego Narodzenia. Kiedy nadchodzi pora kolacji w bardziej eleganckim gronie, nie muszę zmuszać się do założenia sukienki, ale tylko takiej, która pasuje do mnie w stu procentach. Taka jak ta z SheIn - czarna, ale z wzorami, ciekawo skrojona, z długimi rękawami, odkrytymi plecami, intrygująco . Gdy już ją znajdę, cała reszta układa się na swoim miejscu.
A z życiowych informacji - nareszcie powrócił do mnie w pełni mocy i gotowy do pracy aparat! Przez ostatnie dwa miesiące byłam z daleka od mojego Nikona i myślę, że zobaczycie różnicę w dziesiejszych zdjęciach, a tych z dawniejszych postów ;)

| dress - SheIn | rings - H&M |  

A jak wygląda Wasza stylizacja na Święta? :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. W tej sukience prezentujesz się naprawdę cudownie- pasuje ci faktycznie:)
    U mnie też trudno z sukienkami, musi mi się naprawdę jakaś spodoba, żebym postanowiła ją na siebie włożyć:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz i cudne zdjęcia :O !
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczna sukienka, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa sukienka, bardzo do ciebie pasuje!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa ta sukienka :)

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna :) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka!! :D
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka cudo, idealnie do ciebie pasuje! też jestem tym a'la "anty-sukienkowym" typem, ale chyba muszę przejść się do sklepu po jakąś elegantszą sukienkę :)
    pozdrawiam cieplutko!! :)
    http://fashionistky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza sukienka, klik - 23,11$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo mi się podoba, jest taki delikatny, po prostu cudowny! :)


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, ja też zdecydowanie zawsze wybieram spodnie :D
    Sukienka ślicznie, cudownie w niej wyglądasz! :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Będziesz prezentować się świetnie.
    Pozdrawiam! ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest rewelacyjna :)

    Pogodnych i magicznych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich <3

    ___________________________
    FASHION BLOG
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz i zdjęcia wyszły ślicznie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe