Effortless coziness

17:48


Cześć, kochani!
Strasznie dawno nie opowiadałam Wam co u mnie słychać i naszła mnie chęć, żeby napisać taki luźny, lifestylowy post. Dziś jest pierwszy grudnia i zdecydowanie chcę już Święta! W zeszłym roku tak ich nie czułam, a teraz nie mogę się ich doczekać. Z równą niecierpliowścią czekam na iście zimową pogodę, na śnieg i mroźne, słoneczne poranki. Z tych rzeczy zawitał już do nas chłód, dlatego nie rozstaję się z nowym swetrem z Zary. Jest to golf, bo jak już wcześniej wspominałam, kompletnie się w tym kroju zakochałam. Do tego jest niesamowicie gruby i milutki w dotyku. Tylko dzięki niemu przeżywam przerwy na nieogrzewanych korytarzach. Był nieco droższy, ale jestem pewna, że posłuży mi na długi, długi czas!
A z innych wiadomości - obcięłam dzisiaj włosy, więc już w następnym poście zobaczycie je trochę krótsze :)







Poza tym planuję jakieś tematyczne posty świąteczne. Jest coś, czego chcielibyście się dowiedzieć o moich Świętach, a może potrzebujecie w jakiejś sprawie pomocy? Piszcie! :)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. mogłabyś opowiedzieć o swojej Wigilii :)
    ślicznie wyglądasz :)
    klikniesz w link do kożuszka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam Twoje posty o tematyce świątecznej! :)
    Możesz zrobić jakieś CIY świąteczne ;)
    PACZIX BLOG - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki i pomysł na post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio polubiłam golfy mimo tego, że nigdy nie byłam do nich w pełni przekonana :) piękne włosy! super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Chętnie przeczytałabym post o Twoich świątecznych tradycjach i zwyczajach!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest ten golf! *.* Świetnie w nim wyglądasz!
    Oczywiście jak zwykle niesamowite zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweterek jest piękny!
    mi trochę podrosły włosy, a już mam ochotę je ściąć... ale raz w życiu muszę zapuścić takie długie jakie bym chciała;)

    a little CUP of ART - ilustracje, moda, kultura, sztuka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak młoda, 20-letnia modelka! Super! ☺

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie Ty masz piękne włosy!!
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe