Budget Friendly Gift Ideas Your Girl Friends Will Love

17:05

Cześć, kochani!
Niektórzy z nas lubią robić świąteczne zakupy z dużym wyprzedzeniem, na przykład w listopadzie lub jeszcze wcześniej. Ja do tych osób na pewno nie należę, wybór prezentów dla bliskich jeszcze przede mną. Do przeciwności dochodzi jeszcze budżet, który dla niepracującej licealistki jest nieco ograniczony. Stworzyłam więc listę drobiazgów w zakresie cenowym do około 70zł, które na pewno sprawią radość rówieśniczkom (w tym mnie, haha!)

Hello, darlings!
Some of us like to make Christmas presents early, like in November or even earlier. I'm definitely not one of them! Choosing gifts for my loved ones is still ahead of me. To the list of adversities adds a strict budget of a high schooler. I made a list of little thing in the price range up to 25$, which would surely make all of your girl friends happy (including me, haha!)

Znasz ten typ - ciągle zalatana, w podróżach mniejszych i większych, z milionem spraw do załatwienia i milionem spotkań do odbycia. Dorbry, praktyczny, a do tego ładny porfel z masą przegródek ułatwią jej życie, elegancki futerał na paszport doda klasy odprawom, słuchawki pokocha w podróży, a przenośny głośnik na spontanicznej imprezie. Zestaw różnorodnych kolczyków ocali jej życie na nagłym przyjęciu, a krem do rąk w turystycznej wersji - dłonie w klimatyzowanym samolocie.

You know the type - always in rush, travels big and small, with a milion things she needs to get done. A good, practical and pretty wallet with lots of compartments will make her life easier, elegant passport cover will add class to her departments, she will fall in love with headphones on the bus, and portable speaker on spontanious parties.
Kto nie uwielbia cichych, spokojnych wieczorów w ciepłym łóżku, z herbatą i książką lub filmem? Kocham grube skarpety, a te z motywem sezonowym są naprawdę przeurocze. Do tego śliczne, milutkie kapciuszki, by chroniły nasze stopy przed porannym chłodem. Przytulnie można czuć się też poza domem, a to za sprawą cudownych, futrzastych nauszników.

Who doesn't love quiet, calm evenings in a warm bed, with tea and a book or a movie? I adore thick socks and those with seasonal themese are super cute. Add pretty, fluffy slippers to protect our feet from morning cold. You can also feel cozy out of the house if you have a pair of gorgeous, fuzzy earmuffs.
Każdy, kto mnie zna wie, że mam wprost obsesję na punkcie pięknych dekoracji do domu. Na pewno świetnie sprawdzą się także jako prezenty. Szklane, złote szkatułki na drobiazgi to moi ulubieńcy, są niesamowicie eleganckie, tak samo elementy holograficzne czy poduszka ozdobna typu throw-cushion z ciekawym wzorem. A już na pewno żaden pokój, w tym bywam, nie może obejść się bez zapachowych świeczek lub wosków!

Everyone who knows me knows well, that I'm seriously obsessed with beautiful decorative idoms and they will surely do great as gifts. Glass, golden boxes are my favourites, they're extremely elegant. Same goes for holographic elements or a decorative throw-cushion in an interesting pattern. And for sure no room can go without scented candles or waxes!

A jak idą Wasze prezentowe zakupy? :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Aw, uwielbiam Twoje propozycje, plus za przepiękną graficzną oprawę. Ja kupiłam większości książki dopasowane do ich zainteresowań i akcesoria domowe, ale nie mam jeszcze pomysłu na tatę. Chyba faceci sprawiają mi więcej problemów przy kupowaniu prezentów, a nie chcę znowu skończyć z jakimś żelem pod prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie kupować książek, bo wszyscy zawsze mają ich w nadmiarze. Też niestety za to mam zawsze największy problem z tatą :/

      Usuń
  2. Świetne pomysły na prezenty! Własnie zastanawiałam się co kupić mamie :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Akurat pomoże mi w decyzji, co kupić :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie to napisałaś, szczególnie ten pierwszy opis! :) Ja w tym roku postawię najprawdopodobniej na prezenty DIY, bo bardzo mi się spodobały różne pomysły! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, podoba mi się forma w jakiej to wszystko przedstawiłaś :) Jestem chyba typem nr 1, może nie mam ciągle zabieganego życia, ale organizacja to u mnie podstawa!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój budżet jest naprawdę ściśnięty i muszę bardzo główkować żeby prezenty były fajne i tanie. Ale raczej pójdę w kierunku drobiazgów typu case na telefon albo kosmetyki do pielęgnacji tylko zapakuję je bardzo 'fancy':)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny podział na kategorie! Ostatni zestaw to rewelka!

    Pozdrawiam! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie ten blog. Ładny taki chłodny wygląd, zdjecia oprócz tego linki do obserwowania twoich innych kont jak na stronach Weheartit itp. Naprawdę warto tu zaglądać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe