Steal the style - internet inspirations

16:03


Cześć, kochani!
Od paru tygodni nie dopisuje mi zdrowie - choruję, zdrowieję, potem znowu choruję. Opuszczam po kilka dni w szkole, podczas których siedzę w domu i odpoczywam, przez co nie mogę zrobić żadnych porządnych postów lifestyle. Daje mi to za to idealne warunki do tworzenia postów tematycznych (których mam już parę w zanadrzu) i tak długo nieobecnych na blogu DIY :)
Jedną z moich ulubionych czynności jest przeglądanie internetowych inspiracji, najchętniej modowych. Wystarczy odwiedzić moje konta na weheartit czy pinterest lub śledzić moją aktywność na instagramie, by wiedzieć, o czym mówię. Na pewno wiele z Was również chętnie się temu oddaje. Nie zliczę, ile razy wzdychałam z zazdrością na przedstawione stylizacje i marzyłam, że też takie mam. Dlatego dziś mam dla Was post steal the style, w którym rozkładam na czynniki pierwsze 3 przykładowe outfity z właśnie internetowych inspiracji, oczywiście odpowiednich do naszej obecnej pogody.





You Might Also Like

13 komentarze

  1. Chętnie zaopatrzyłabym się w te rzeczy! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie inspiracje! Można zaczerpnąć z nich wenę i wyglądać jak milion $ XD :D


    Zapraszam na bloga 2 przyjaciółek, których pasją jest gotowanie i nie tylko
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje, uwielbiam takie rzeczy :D bardzo podoba mi się futerko *.*

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam przeglądać wiele inspiracji, piękne te zdjęcia, co dodałaś! Zdrówka kochana Ci życzę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prosty wpis, ale jak bardzo mnie urzekł. Rozłożenie stylizacji na czynniki pierwsze - bardzo dobry pomysł. Przy okazji, że jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, przejrzałam również inne posty i bez dwoch zdań mogę powiedziec, że wyjątkowo bardzo mi się tutaj podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, podobają mi się wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy zestaw ma w sobie coś wyjątkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są taie stylizację, chętnie ubrałabym się w jedną z nich! życzę powrotu do zdrowia!
    obserwuję już twojego bloga od dłuższego czasu! mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie na nowy post i może też zagościsz na stałe! queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wymyśliłaś, śliczne inspiracje!

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne inspiracje, pierwszy outfit jest mega! ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te inspiracje.Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe