My scented candles obsession

16:39

Cześć, kochani!
Zapachowe świeczki to coś, bez czego nie mogę się obyć wieczorami przez cały rok. Chociaż nawet latem można wejść do mojego pokoju po zapadnięciu zmroku i poczuć słodką owocową woń, to zapachy z palącego się wosku na pewno królują w sezonie jesiennym i zimowym. Nie zliczę już, ile rodzajów świeczek wypróbowałam, za to dzisiaj mam dla Was przegląd tego, co aktualnie mam w pokoju :)

Yankee Candle
Przepadam za świeczuszkami Yankee Candle, bo mają wiele sezonowych zapachów, jak moje ukochane Candy Cane Lane o zapachu świątecznych laseczek cukrowych czy Home Sweet Home o słodkiej, jabłkowo-cynamonowej nucie. Ostatnio zaczęłam też wypróbowywać woski i odkryłam, że jeśli chodzi o tę firmę, to właśnie one bardziej się opłacają - są dużo tańsze, a już odrobina wosku rozpalona w specjalnym kominku roznosi zapach na cały dom, dosłownie! Na razie moim faworytem jest Fireside Treats, które ma pachnieć pieczonymi na ognisku piankami, ale ja czuję w nim coś bardziej eleganckiego.

IKEA
Świeczkom z Ikei jestem wierna już od wielu lat i bardzo się cieszę, gdy widzę, że poszerzono ich gamę zapachową. Jeszcze jakiś czas temu mogliśmy dostać około 5 rodzajów, w tym większości owocowe (morelowe i poziomkowe to moi letni ulubieńcy!) czy jakieś neutralne, a od niedawna nawet wspomniane już candy canes, kawowo-karmelowowe (na obrazku), pumpkin spice, waniliowe, a nawet w zapachu około 4 różnych rodzajów ciasteczek, w tym pierniczków. Dodajmy do tego stosunkowo niską cenę i nic dziwnego, że świeczki w Ikei kupuję hurtowo po parę zestawów :)

Jeśli chodzi o walor estetyczny, to uwielbiam też świeczuszki a la herbaciane (bo trochę większe) lub te zupełnie malutkie. Jakiś czas temu zrobiłam post, w którym pokazałam, jak przerobić stare słoiczki po większych świeczkach (a mam ich naprawdę sporo!) na eleganckie, spersonalizowane pojemniki albo świeczniki właśnie na te maleństwa.


A Wy przepadacie za zapachowymi świeczkami? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Mam już drugi zestaw świeczek z ikei o zapachu kawowo-karmelowym, są cudowne :) Bardzo chciałabym spróbować YC, jednak niestety w moich okolicach są niedostępne. Ewentualnie może kiedyś zamówię przez internet :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Yankee Candles nigdy jeszcze nie próbowałam, ale świeczki z Ikei uwielbiam! :)
    uwielbiam do Ciebie zaglądać! Twoje zdjęcia i wygląd bloga są bardzo przyjemne dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczki zapachowe to dla mnie must have zimą :)
    zapraszam ,
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy nie przywiązywałam uwagi do świeczek i wosków, ale tej jesieni widzę, że na blogach często są wspominane i mam wielką chęć sprawienia sobie jakichś!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tylu zapachów, ja niestety mam ograniczoną kolekcję :c

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham świeczki! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapachowe świeczki! Bardzo chciałabym wypróbować te z Yankee Candle :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ufff a myślałam, że tylko ja jestem uzależniona od świeczek!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, uwielbiam wszyyystkie swieczki, uwielbiam! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki zapachowe! Najbardziej te z Yankee Candle, Bath&Body Works i Ikei. Śliczny blog, obserwuję :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachowe świeczki.Jednak najczęściej pale te podgrzewacze,bo co jak co ale świeczki yankee candle są drogie a ja nawet nie mam do nich dostępu :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak my kochamy swieczki :) Moze wpadniesz ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam świeczki zapachowe <3


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapachowe świeczki! Moja ulubiona to świeczka o zapachu muffinek ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam Berry Triffle- cudowny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham świeczki zapachowe <3
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham świeczki zapachowe :)
    muszę się wybrać do Ikei !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam świeczki, szczególnie jak jest zima albo zbliżają się święta :3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Yankee Candle :)
    Zapraszam do mnie :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również kocham świeczki, bez nich pokój jest taki bezduszny.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe