Fall fashion: wishlist choices

18:49

Cześć, kochani!
Już zupełnie pogodziłam się z obecną pogodą i tą całą jesienną, ponurą aurą. Już z radością wyciągam z szafy swetry, sweterki i swetrzyska. Jednak brakuje mi paru części garderoby, które chciałabym jak najszybciej uzupełnić. We wszystkich sklepach niepodzielnie górują już kolekcje na chłodniejsze dni, a ja nie mogę się na to wszystko napatrzeć (wciąż oglądam kolejne i kolejne płaszcze, chociaż w tym roku kupiłam nowy). Żeby sobie samej (a i mam nadzieję, że Wam) pomóc w zakupach stworzyłam listę, która wskaże mi, czego szukać w sklepach.

 Znacie to - na ulicy ziąb, w korytarzu szkoły czy pracy 5 stopni cieplej, w niektórych salach nareszcie można się ogrzać, a w niektórych znów zamarznąć. Rada? Warstwy. Pod koniec października pod płaszcz, a nierzadko i jakiś cardigan, zamiast T-shirtów zakładam bluzki czy cienkie sweterki z długim rękawem. Różne odcienie szarości zawze dobrze ze sobą współgrają.
H&M | Zara | SheIn | SheIn | SheIn

Sztucznego futra w mojej garderobie jeszcze nie ma, a szkoda, bo ten materiał dodaje ciekawej tekstury do każdej stylizacji. Płaszczyki i kurteczki na dni, kiedy nie musimy chronić się od deszczu - zamiast płaszcza z kapturem, a kamizelki zarzucone na proste koszulki w monochromatycznych kolorach (albo na kratę) sprawdzą się lepiej, niż jeden dodatek.
Bershka | SheIn | SheIn | SheIn


Uśmiałam się, gdy przypomniałam sobie, jak w przedszkolu nienawidziłam tych "okropnych, gryzących golfów". Teraz mam ochotę wypełnić nimi całe szuflady! Czy to w formie grubszych swetrów czy tych cienkich dzianinkowych, z golfem krótkim, długim, szerokim i wąskim, szare, czarne i białe. Dodatkowo świetnie ochroni szyję, gdy odwinie nam się szal. Przekonani, że to ubranie idealne?
Mango | H&M | SheIn | SheInSheIn | SheIn

Tata patrzy na mnie z niedowierzaniem, kiedy mówię o kolejnym "perfekcyjnym szalu", który widziałam. "Przecież już masz szale", odpowiada. Ale każdy szal jest inny i każdy wprowadza do stroju coś innego. W kratę dodaje odrobiny koloru, milutki szary melanż jest jak stary przyjaciel, prosty, czarny to kwintesencja elegancji i tak dalej, i tak dalej. Więc po co się ograniczać? ;)
SheIn | SheIn | SheIn | Mohito | Zara

A Wy wiecie, co chcecie jeszcze kupić w tym sezonie? :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Uwielbiam twój styl! Jesteś moją modową guru, jeśli chodzi o blogowanie haha :D
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś nie cierpiałam golfów, a teraz zamierzam sobie właśnie jakiś kupić :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com
    Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie to samo - kupiłam nowy płaszczyk, ale wciąż nie mogę się napatrzeć na te na wystawach :D
    Świetna wishlista! :))
    Hahaha jeśli chodzi o golfy to również jeszcze niedawno ich nienawidziłam :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić po sklepach przepełnionych jesiennymi ciuszkami:)
    Super to skleiłaś, bardzo fajna notka:) Zdecydowanie muszę zainwestować w jakieś nowe sweterki:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz mam fazę na sweterki i różne grubsze bluzeczki! No, a mój pastelowo różowy szal uwielbiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Golfy to faktycznie było nie małe utrapienie, ale teraz też mam ochotę na powrót do nich :) świetne rzeczy

    zkubkiem-herbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe