Caramel Macchiato Sweater

18:59

Cześć, kochani!
Chociaż jakiś czas tem mówiłam, że absolutnie pokochałam chai tea latte, to nie oznacza to przecież, że kompletnie zapomniałam o swoim innym ulubionym napoju - karmelowym macchiato i od czasu do czasu się na nie skuszę. Podobnie mam z kolorami, bo niby ciągle powtarzam, że jedyne barwy, które założę, to czarny, biały i szary, to czasami zachce mi się wprowadzenia jakiegoś koloru. Nic więc dziwnego, że połączyłam te dwie rzeczy i sprawiłam sobie cardigan, właśnie w kolorze karmelowym.

| sweater - SheIn | turtleneck shirt - Zara | jeans - Zara | backpack - Sinsay |

A Wy na jaki nietypowy dla Was kolor pokusiliście się w tym sezonie? :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Super ten sweterek ,musi być mega cieplutki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Ja teraz staram się odnaleźć i wykreować swój styl. Zaczęłam nosić więcej czarno-białych outfitów i na początku dziwnie się z tym czułam, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez wole kolory typu czarny i bialy, ale ten kardigan jest swietny :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio przekonałam się dodatkowo do tego typu kolorów :D
    Piekny płaszczyk! Miałam go ostatnio zamawiać, ale zdecydowałam się na inny...i jestem okropna zła! :((
    Cudownie wyglądasz <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten kardigan <3 sama chętnie bym sobie taki sprawiła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie stylizacja jest o wiele za dorosła. Postarzała cię o 8 lat, przynajmniej ja tak to widzę. No ale to twój styl, ty rządzisz swoim życiem :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25 lat to przynajmniej miałabym za sobą studia, przydałoby się :D

      Usuń
  7. Śliczny sweterek :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Och mam zupełnie podobnie jestem wielką fanką czerni i bieli, ale na ten sezon sprawiłam sobie płaszcz w kolorze karmelowym. W końcu każdemu jest czasem potrzebna odrobina odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! <3 Kardigan jest przepiękny! ;)
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe