Black on black, grey on grey

13:13

Cześć, kochani!
Dopiero co robiłam dla Was zestawienie jesiennych must-have, ale polska pogoda chyba postanowiła przeskoczyć jesień i rozpocząć od razu zimę. Z dnia na dzień jest coraz zimniej, a ja w samą porę zdążyłam kupić szary, wełniany płaszcz, dokładnie taki, o jakim wspominałam w poście. Spadającej temperaturze towarzyszą coraz ciemniejsze dni, więc u mnie w garderobie dominuje podobna zależność. Dzisiaj w outficie full monochrome - czerń z czernią, szarość z szarością.
Zdjęcia nie powstałyby bez mojego nowego dream teamu - Evy i Judyty. Dzięki, dziewczyny, takiego fotografa i asystentki mogą mi pozazdrościć największe gwiazdy!
| coat - Zara | sweater - H&M | jeans - Zara | scarf - H&M | boots - CCC | wallet - Sinsay | necklace - H&M |

Chciałabym też Was zaprosić na mojego instagrama, na którym ostatnio udostępniam wiele zdjęć, które nie pojawiają się na blogu - z dnia codziennego, jak i bonusowe z postów.

A jaka jest Wasza ulubiona kolorystyka na obecną porę roku? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Super zdjęcia ;)
    Uwielbiam stylizacje tego typu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, dawno kupowałaś szalik?Cudny jest! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno, to z tegosezonowej kolekcji ;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę płaszcza - jest świetny! Na szczęście w weekend na być nieco cieplej, na zimę jeszcze jest czas, haha.

    Zapraszam do mnie - KLIK, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam portfel, a szalik? C U D O W N Y !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne buciki!
    Mój blog!
    Zapraszam do klikania w linka z Dresslink ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wyglądasz ♥ przepiękny jest ten płaszcz!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ta pogoda potrafi zaskakiwać ostatnio ;__;
    Świetnie wyglądasz, genialna stylizacja. Piękny jest ten płaszcz!
    Oj tak, takich fotografów mogą pozazdrościć największe gwiazdy! Super zdjęcia ♥
    Uwielbiam Twój styl!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten płaszczyk, ślicznie wyglądasz, a zdjęcia cudowne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, uwielbiam Twoje stylizacje!
    A zdjęcia są genialne, Twój dream team nieźle się sprawdził :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! piękny płaszczyk :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bardzo podobają mi się takie płaszczyki mimo wszystko powstrzymuję się gdy widzę ilość okryć wierzchnych w mojej szafie ':( Świetny outfit !
    http://kamila-tomaszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te buty i z tego co widzę to są wszędzie, muszę je miec :D
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Matuchno, jaki świetny ten płaszcz! Sama jestem na etapie szukania czegoś podobnego, ale znając życie i moje wymagania - nie znajdę. :)

    zkubkiem-herbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nadarzy się taka okazja :D

      Usuń
  15. classic autumn/winter look! :D

    Have a great week!
    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, bardziej niż płaszczykiem zachwyciłam się Twoimi włosami! :)
    jesienna kolorystyka? Bordo!

    OdpowiedzUsuń
  17. You looks so gorgeous! I love the whole outfit!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szaro-czarna stylizacja to ideał! Uwielbiam takie połączenie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe