Favourite monochrome

19:00

Cześć, kochani!
Muszę Was bardzo przeprosić za moją ostanią nieobecność, której w żadnym razie nie planowałam. Po prostu w ciągu ostatnich dwóch tygodni czułam, jakby czas dosłownie przeciekał mi przez palce, dni mijały, a ja nawet nie wiedziałam gdzie. Zabierałam się do posta parę razy, ale po co robić coś na odwal i nieporządnie? Zaczekałam jeszcze parę dni i dziś wracam do was z postem, na który się dokładnie przygotowałam i mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Uwielbiam wczesną jesień i jej pogodę - jest ciepło, ale nie gorąco, momentami chłodno, ale jeszcze nie zamarzam. Idealna na moje ulubione elementy garderoby - klasyczne czarne jeansy, skórzana ramoneska, luźny T-shirt (oczywiście szary lub w paski), czarna torba i sportowe, wygodne buty. Ten zestaw absolutnie broni się sam.

| jeans - H&M | T-shirt - Zara | jacket - Stradivarius | shoes - Nike Kaishi Run | bag -H&M | bracelet - House |

Jeśli chcecie, możecie bardzo podobne rzeczy znaleźć tu:

Jacy są Wasi ulubieńcy na jesień? :)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wczesna jesień jest cudowna, faktycznie pogoda jest wtedy idealna :)
    Nie mam swojego ulubieńca :/

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!
    Ja muszę się zaopatrzyć na jesień w jakieś bluzy i sweterki, to są moje jesienne must-have :) No i potrzebuję kilka nowych sukienek do szkoły, a oprócz tego jeszcze milion rzeczy, czyli w sumie to typowo haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię taką wczesną jesień, ale późniejsza też jest spoko :)
    Super stylizacja <3
    Poklikane!


    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set, prosty i efektowny, uwielbiam takie. :D Także uwielbiam wczesną jesień, jest idealnie, słoneczko przyświeca, ale uwielbiam także tą późniejszą, bardziej kolorową - można wtedy zostać bez skrupułów w domu, pod kocykiem z ulubioną książką! :D
    Pozdrawiam. ;)

    majorkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. :)
    Super post. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i wygodny zestaw, idealny na jesienne dni! x
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ostatnio czas "przecieka" przez palce ;__;
    Świetnie wyglądasz! Super stylizacja <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny set:)

    ••• chanelier.blogspot.com - zapraszam! ♥ •••

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :)
    Podoba mi się ta stylizacja, idealna :) Masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia i świetna kurtka! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, super buciki :) No i ah te twoje włosy ♥ zazdroszczę!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie zwykłe, proste stylizacje :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie! Mój jesienny ulubieniec to zdecydowanie szaro-czarny sweter z Zary :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny blog! Cieszę się że na niego trafiłam!
    zaobserwuj mnie a ja na pewno zrobie to samo!
    mój, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, śliczna jesteś! Osobiście też najbardziej lubię taką pogodę, bo wtedy można naprawdę wymyślać przeróżne stylizacja! :)
    Obserwuję, świetny blog! :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia i przepiękne włosy! *.*
    http://kl4udi4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam takie proste, klasyczne ale i wygodne stylizacje :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe