Basic fashion pieces: Autumn

18:55

Chociaż nie tak dawno temu rozwodziłam się nad tym, jak bardzo uwielbiam lato i letnie topy, to nijak się to ma do mojej miłości do garderoby jesiennej. Nie wiem, czy to fakt, że w ciągu ostatnich tygodni dużo chorowałam, a więc siedziałam pod przytulnym kocem, czy też spadek temperatur, ale w ostatnich dniach wypełniam swoje foldery jesiennymi inspiracjami. Więc zaparzcie herbatę, otulcie się kołdrą, puśćcie Sweater Weather i zaczynamy wirtualne window shopping!

Szary płaszcz to klasyka, która chodzi za mną od dawna. Długi, najlepiej jak najprostszy, o geometrycznym kształcie kroju. Każdemu outfitowi nada nutkę elegancji, choćby to były sportowe buty, dresowe spodnie i bluza z kapturem, z takim płaszczem nie da się nie wyglądać jak rasowa paryżanka. [1, 2]

O beżowym płaszczu, albo jeszcze lepiej, w odcieniu t.zw. wielbłądzim, marzyłam od roku, kiedy w podobnym całą zimę parowała moja koleżanka. Niemal cała moja garderoba jest w barwach czerni, bieli i szarości, a jestem pewna, że przynajmniej większość Waszej zimowej szafy wygląda podobnie. Taki płaszcz wprowadza odrobinę koloru, nie robiąc wielkiej rewolucji. [1, 2]

Grubszy cardigan sprawdza się świetnie, nie tylko, gdy w szkole lub pracy jeszcze nie włączono ogrzewania, ale także, gdy letnie słońce jeszcze nie do końca odeszło - zamiast płaszcza. Przyda się, gdy nie chcemy się jeszcze żegnać z letnimi luźnymi T-shirtami. [1, 2]

Botki na płaskiej podeszwie to mój absolutny must-have na chłodniejsze temperatury. Klasyczne, czarne, skórzane sztyblety są świetne, gdy musimy się przedzierać przez błotniste kałuże, wracając do domu na obrzeżach miasta. Chodzisz tylko po chodnikach, a może do tego podróżujesz głównie autem? To okazja do pokazania się w botkach np. zamszowych. [1, 2]

Jak podobają się Wam takie poradnikowe posty? Chcielibyście zobaczyć kolejną część? :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Muszę koniecznie wybrać się na jakieś jesienne zakupy!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że czujemy te same klimaty jeśli chodzi o ubrania ;) Zestawy świetne, jak dla mnie perfekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie botki :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten post, bo jest zrobiony z wielkim wyczuciem i smakiem! Szary płaszcz, który na obrazku jest na dole już do mnie leci :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kolorystyka, uwielbiam szarości ;) Rok temu zakupiłam cudowny szary płaszczyk, niestety okazał się sporo za duży, więc w tym roku czas na zakup nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, ten szary płaszcz to mój must have:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki, płaszcze, szare kolory i beże - zdecydowanie tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie genialny pomysł połączenia inspiracji z tym, co można znaleźć w sklepie. Good job!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przyda się taka seria :)
    tylko więcej kolorów proszę!
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jeśli chodzi o kolory, to trafiłaś na zły blog :D

      Usuń
  10. kocham jesienną modę :)
    i uwielbiam twoje wyczucie stylu !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jesień, za szarości, bordo, swetry, botki. W mojej szafie królują jesienne ubrania, dlatego zawsze cieszę się na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja jesienna garderoba po prostu jest tak wybrakowana, że muszę w końcu wybrać się na zakupy. ^^

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wymienione przez ciebie rzeczy są również u mnie na liście must-have :D
    Również rozczulałam się jak bardzo kocham letnie ciuchy, jednak swetry również mają w sobie to coś :3
    Świetne propozycje ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moda jesienna to największa rzecz, za którą lubię tę porę roku :)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe