Summer Inspirations + Instagram Photos

18:57

Cześć, kochani!
Chociaż codziennie umieram z gorąca i duchoty, nie mogę wysciubić nosa z mojego pokoju, by nie dostać udaru cieplnego, a w pokoju i tak się pocę, bo nie ma jak go wywietrzyć - to i tak kocham lato. Ma bardzo pozytywną aurę, mamy wolne, wszystko jest ciepłe i jasne. Bardzo lubię, kiedy tą aurę uda się przenieść na zdjęcia. Dlatego całe godziny mogę spędzić na weheartit na przeglądaniu i serduszkowaniu zdjęć, na których widok aż czuję słońce na skórzę (ta strona zastępuje mi estetyczny tumblr, bo na moim tumblrze skupiam się na fandomach). Dziś przygotowałam dla Was garść inspiracji właśnie z tej strony, a drugi kolaż utrzymany jest w podobnym stylu, ale jest już w całości z moich własnych zdjęć :)
Jestem teraz jeszcze bardziej podekscytowana wyjazdem do Chorwacji, bo to zdecydowanie jeden z bardziej malowniczych krajów, w jakich byłam i mam nadzieję wrócić z całą masą cudownych zdjęć <3


Znaczną większość z nich można znaleźć na moim instagramie

A Wy lubicie letnie inspiracje? :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Świetne inspiracje :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje , Pięknie Kochana <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia !
    zarówno te twoje, jak i inspiracje :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje, ale chyba wolę te zdjęcia z Twojego instagrama! :D Piękne <3
    Haha, ja tak samo wciąż kocham lato pomimo tych upałów ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie te upały zaczynają trochę męczyć, chociaż bardzo lubię lato, ale chciałabym żeby tylko odrobinkę się ochłodziło. Świetne inspiracje! ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mówiłam - mnie one BARDZO przeszkadzają, ale lato to lato ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne inspiracje!
    Ojej, ale masz urocze zdjęcia, już lecę zaobserwować twojego instagrama :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta temperatura, ponad 40 stopni to już przesada, no ale są wakacje, więc nie ma co narzekać :)
    Szczerzę mówiąc oglądając te zdjęcia mam ochotę gdzieś pojechać i kto wie czy nie wsiądę pociąg i gdzieś nie pojadę!

    Ja uwielbiam inspiracje i bardzo ładne, wyszukane zdjęcia :)

    http://adviceva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja aktualnie się rozpływam, a za 2 godziny mam kino:/
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam, nowy design i fotorelacja z Bułgarii!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie mogę wystawić nawet nosa z pokoju bo tak słońce grzeje, no ale niestety w całej Polsce tak jest :/
    Fajne inspiracje, najbardziej podoba mi się mrożona kawa w słoiku z rączką :) szukałem takiego, ale nie mogę znaleźć :/ ja nie korzystam osobiście z weheartit, kiedyś się to zdarzało, ale teraz zdecydowanie wolę tumblr'a wydaje mi się bardziej przejrzysty i prosty :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia - zarówno inspiracje jak i Twoje :) Bardzo fajny blog, obserwuję :*

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te inspiracje <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! ♥
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :) . skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne inspiracje *o*
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. potrafisz zainspirowac człowieka! super ig <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham we♥it :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje! Mogłabym się gapić na takie zdjęcia godzinami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam letnie inspiracje, zapraszam do mnie na inspiracje z mojego tumblr'a :)
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje! A Twoje zdjęcia są po prostu cudowne, wyszły super!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I jeszcze mam pytanie: Jaki masz model telefonu? Na instagramie masz większość zdjęć z niego, czy dodajesz coś z aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczna wiekszosc z telefonu, szczegolnie ostatnich, a mam Sony Xperie Z1 :)

      Usuń
  22. super inspiracje !

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Awh pamietam cie ! czytalam cie chyba pare miesiecy temu. Fajnie ze znowu trafilam na twoj blog :) Ladne wybralas zdjecia. Moj typ <3

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne inspiracje!♥ Twoje zdjęcia wyszły prześlicznie :)

    JULLY-BLOG.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne inspiracje :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie zdjęcie <3 !
    Obserwuję :3
    Zapraszam do siebie :)
    littlejewel97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe