Last summer moments

20:18

Cześć, kochani!
Kiedy piszę tego posta, kończy się właśnie osttani dzień wakacji. I to jaki upalny! Wyszłam ze znajomi poświętować nad rzekę, ale nie dało się długo wysiedzieć. Tak zabieganie minął mi poprzedni tydzień - tu wyjście do palmiarnii, tu na nockę, tu na koncert... Kiedy dopiero zaczęłam się cieszyć wakacjami, one się kończą.
Uparcie noszę jeszcze letnie bluzeczki - krótkie, na ramiączkach, odsłaniające dużo skóry, bo takie właśnie lubię najbardziej. Zdecydowanym ulubieńcem tego lata są dla mnie bralety, czyli  tak naprawdę nic innego, jak nieco bardziej zabudowana bielizna, którą wiele dziewczyn dumnie pokazuje na wierzchu i zestawia z tak codziennymi rzeczami jak jeansy. Nareszcie sama dorwałam taki, który odpowiada mi najbardziej - materiałowy, rozciągliwy, z ozdobnymi sznureczkami na dekolcie. Będzie też super wyglądał pod bluzką z dużym dekoltem lub lekko rozpiętą białą koszulą.

| bralette - SheIn | 

| bralette - SheIn | 

A jak minęły Wasze ostatnie dni przed szkołą? :)

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Wyglądasz nieziemsko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, zawsze tak jest, że człowiek się rozkręca, a tu koniec :((
    Pięknie wyglądasz! Cudowny bralet :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, jak zawsze. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie, szkoda tylko, że taka perełka przyszła Ci na koniec lata ;(
    -> wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ;) Udanego rozpoczęcia roku szkolnego ;)
    Jeśli możesz, to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia <3 ja ostatnie dni spedzalam ze znajomymi :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam szkołę już od 17 sierpnia, więc powiedzmy, że już się przyzwyczaiłam:))

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje :)
    Mi ostatnie dni wakacji minęły bardzo fajnie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten bralet <3. Nawet nie chcę myśleć jak szybko zleciały te wakacje ://

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety to już koniec! Jesteś prześliczna zdjęcia są genialne, bardzo podoba mi się bralet, a jeszcze bardziej Twoje włosy! <3
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te bralette'y :)
    Zawsze tak jest, zę kiedy naprawdę zaczynami cieszyć się wakacjami, to one odchodzą. Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz pod moim blogiem, jednak w notce pod komentarzami mam napisane, że proszę o to, żeby nie zostawiać linka do swojego bloga ;)
    W link i tak kliknęłam, bralet ładny, chociaż ja jako mały w wstydzioszek na pewno na ulicę bym takiego nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten bralette :)
    wygladasz ślicznie !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjecia :)
    Kliknełam
    Zapraszam do siebie - http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są te bralette'y :)
    rysialand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia, bralette'y sa dość odważne, ale na upalne dni idealne :)
    www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ostatnie dni przed szkołą minęły wspaniale, w gronie rodziny i przyjaciół. :)
    Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam takie bluzeczki *-* niestety teraz nie ma już pogody żeby takie nosić. U mnie ostatni dzień przed szkołą ograniczył się do pisania posta :") Bardzo podoba mi się twój blog widać że wkładasz w niego dużo serca i jest on taki dopracowany zostaje twoim stałym czytelnikiem i czekam na kolejny świetny post i piękne rzeczy <3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne włosy jak i blog ! Zapraszam do mojego amatorskiego blogu http://szykstyl.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie bym czegoś takiego nie założyła, ale pod koszulą... mmm... niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :) Ja ostatnie dni spędziłam aktywnie ;)
    To mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie dni lata były świetne, szkoda że nie dłuższe :(
    Zapraszam na nowy post, każdą aktywnością się odwdzięczam!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/2015/09/powrot-do-rzeczywistosci.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten bralet, szkoda tylko, że lato się skończyło i nie będziesz go nosić już tak często :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wygląda :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe