DIY Paper Compass Banner

18:42

Cześć, kochani!
Tak dawno nie było u mnie postów DIY! Bardzo się za nimi stęskniłam. Na szczęście nie zapomniałam, jak się cokolwiek robi samemu i nie straciłam resztek kreatywności, dlatego dziś mam dla was ozdobny baner do powieszenia na ścianie lub gdziekolwiek indziej w Waszym pokoju. W sieci widziałam takich wiele, z filcu, bawełny, z innymi aplikacjami. Ja postawiłam na podstawową, kompasową wersję, ale nieco zmienioną, bo z papieru :)
 Potrzebne będą:
- kartka sztywna techniczna w wybranym kolorze
- biała kartka
- cienkie patycznki (mogą być od szaszłyków)
- nitka, mulina lub żyłka
- nożyczki, klej
Z kartonu wycięłam podstawowy kształt baneru. Wymiary dopasować można oczywiście do własnych potrzeb. Boki mojego kwadratu mają 13cm plus trójkąt na dole. Na białej kartce wyrysowałam wszystkie elementy, które wyciełam i ułożyłam na banerze. Wystarczy przykleić, do tylnej części na górze przymocować patyczek, a do niego przywiązać sznurek. Baner jest leciutki, więc można go przykleić taśmą do ściany (smug na farbie nie zostawi taśma malarska).


Jak Wam się podobają takie banery? :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Wygląda bardzo ładnie :)
    Super zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie!
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! Proste a jak fajnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, ślicznie się prezentuje :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super to wygląda i jest naprawdę łatwe do zrobienia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ładnie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się, że nie widziałam jeszcze takich banerów. Jak na diy wyszedł Ci świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe