Back to school haul

19:02

Cześć, kochani!
Kto się cieszy na powrót do szkoły, a kto płacze? Ja się raczej cieszę. To lato nie do końca przebiegło tak, jak je sobie planowałam, pożegnam je więc bez łez. W tym roku idę do drugiej klasy liceum. Czas leci okropnie szybko! Już za pół roku będę urządzała swoją osiemnastkę, a za rok będę myśleć o maturze. Niesamowite! Bardzo jestem ciekawa, do której klasy Wy idziecie albo może macie już edukację za sobą?
Każda wymówka dla zakupów jest dobra, a powrót do szkoły szczególnie. Przygotowałam dla Was mały haul, mam nadzieję, że spodoba Wam się forma ;)






Suchy szampon Batiste



 Suche szampony Batiste to od roku mój absolutny must-have do szkoły! Uratuje fryzurę w każdej sytuacji - rano, po lekcji wf-u, czy zwyczajnie pod koniec dnia, kiedy nasze włosy mogą już nie wyglądać tak dobrze. Z wielu dostępnych zapachów upodobałam sobie wiśniowy Cherry, ale przepadam też za klasycznym Original, Blush oraz Oriental. Bardzo gorąco polecam, szczególnie, że od jakiegoś czasu można je dostać w wielu miejscach.








Lakier do paznokci
Maybeline COLORAMA 51





Białe paznokcie królują niepodzielnie już od zeszłego lata, bo bardzo dobrze wyglądają na opalonej skórze, ale ja nie mam zamiaru szufladkować go jako letni kolor i wybieram biały lakier przez znaczną część roku. 
Biały lakier wygląda bardzo elegancko, czysto i efektownie, zarówno na długich paznokciach jak i krótkich.













A jak mają się Wasze zakupy na nowy rok szkolny? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. muszę w końcu kupić ten szampon! Szczególnie jak go tak chwalisz :D
    na pewno mi się przyda ;)
    świetne rzeczy! pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. super forma postu, szkoda, że taki krótki. :)
    także uwielbiam batiste, ratuje mi skórę w najbardziej ekstremalnych sytuacjach.
    po wakacjach idę do 1kl. LO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne rzeczy ponakupywalas :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon jest świetny. Mam już 3 opakowanie, ale zawsze używam innych zapachów ;)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle osób poleca szampony z Batiste, a ja cały czas nie mogę się zebrać do kupna, haha :D Ja idę do 2 gimnazjum, więc podobno najcięższa klasa. Powodzenia! Świetny pomysł na przedstawienie ubrań :)
    http://anssbae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, ja zakupy mam prawie skończone, jeszcze tylko kilka rzeczy :)
    Też uwielbiam biały lakier do paznokci i używam go cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haul ;))
    Super rzeczy kupiłaś! Mega mi się podoba ta koszulka ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam batist! Fajny post ;)
    Jeśli możesz to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta kurtka ;-)
    też idę teraz do drugiej klasy liceum :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nad zakupem suchego szamponu z Baste zastanawiam się od bardzo dawna, ale wciąż do niego jakoś specjalnie przekonana nie jestem - mam wrażenie że jest mało wydajny. Co do paznokci, także uwielbiam te pomalowane na biało, wyglądają świetnie.
    Mega forma postu! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. suchy szampon - must have po wfie! :D xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, też muszę kupić sobie nowy Batiste bo na pewno wiele razy gdy zaśpię uratuje mi życie :) Kurteczka jest super, a bluzeczkę z zary też ostatnio sobie kupiłam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te suchy szampon! Muszę go sobie kupić tylko w tej mniejszej wersji :)
    Wow, cudownie przygotowany post!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten suchy szampon :) Bardzo się przydaje w wielu sytuacjach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś, ja zakupy mam jeszcze przed sobą i chyba najwyższa pora się na nie wybrać :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu muszę spróbować Batiste! Świetny post, zdjęcia bardzo dobrej jakości! ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to jak na Twoim blogu przy każdej notce przejawia się prostota, a jednak coś takiego wow.
    Za każdym razem wszystko ładnie wygląda, jest eleganckie, zadbane i przemyślane.
    Trochę już to z Tobą siedzę i zawsze jestem pod wrażeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja idę do 3 klasy technikum, więc jeszcze 2 lata edukacji, a potem studia ;)
    Nigdy nie próbowałam używać suchego szamponu, jakoś nie byłam do tego przekonana, ale jednak ostatnimi czasy myślę czy by nie wypróbować ;)
    A jeśli chodzi o lakier to masz racje, j też uwielbiam biały! A ten lakier miałam, lecz w kolorze czerwonym ;)
    Zapraszam cię na mój blog ;) Miło było by gdybyś wpadła -> http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się styl pisania tego bloga! Zdjęcia i temat super. Ja również przepadam za suchymi szamponami, bo czasem lepiej go użyć ;)

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe