Mornings in black

14:14

Cześć, kochani!
Strasznie przepraszam za tą długą przerwę w blogowaniu. Miałam w planach napisać jakieś posty w trakcie wyjazdu do Maroka, ale niestety miałam problemy z połączeniem internetowym. Po powrocie cały weekend siedziałam i odpoczywałam, podejrzewam, że dopadł mnie lekki jet lag. W tym tygodniu parę razy spotkałam się z przyjaciółmi, a w przerwach ogladam ulubione seriale (Gossip Girl i Teen Wolf). Zdecydowanie już czuję wakacje, a mój zegar biologiczny kompletnie się przestawił. Spać chodzę najwcześniej o trzeciej nad ranem, a wstaję około dziesiątej lub jedenastej. Chociaż poranek i tak dla mnie nie zaczyna się, dopóki nie wezmę prysznica, który może wypaść nawet o drugiej po południu... Jak widać, tytułowe "poranki" to pojęcie względne ;)

Hello, darlings!
I'm so sorry for such a long break in posting. I wanted to upload something while I was in Morocco, but couldn't due to weak internet connection. After I came back I spent the whole weekend resting at home, I think I got jet-lagged. This week I met up with friends a few times and when I have the time I watch my favourite TV shows (Gossip Girl and Teen Wolf). I feel it's holidays now, my biological clock turned upside down. I go to sleep at the earliest at 3am and wake up around 10am or 11am. But it's not morning for me until I take a shower which can happen even at 2pm... As you see, it's hard to define "morning" right now ;)

| top - Sheinside | kimono - Sheinside | pajamas shorts - New Yorker |

A jak wyglądają Wasze poranki? :)
And how does your morning look like? :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. oj tak, poranki to pojęcie bardzo względne :)
    świetne zdjęcia !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje poranki wyglądają prawie identycznie, wstaje około jedenastej i idę na śniadanie, gdy większość je już obiad. :P No, ale w końcu po to są wakacje. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Teen wolf! ;) Wakacyjne poranki są najlepsze, kiedy możesz wstać o której chcesz :D Śliczne ciuszki!
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kombinezon <3 http://szalonazduna23.blogspot.com/2015/07/wreath-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jest napisane, że to top i spodenki.

      Usuń
  5. Super zdjecia <3 piekna pizamka :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam że masz na sobie kombinezon! Za równo top jak i spodenki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Ładne kimono, w ogóle fajnie wyglądasz :) Ja chyba do końca jeszcze nie czuje wakacji ^^
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet w łóżku dobrze wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio wstaje około 10 i zanim się ogarnę to robi się południe i czas na obiad! Ślicznie wyglądasz :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia.
    :)
    ślicznie wyglądasz : )

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię spać do pózna, więc zazwyczaj budzę się o 8-9, ale kilka razy w tygodniu pozwalam sobie pospać dłużej haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauczyłam się wstawać wcześniej by nie marnować dnia :) Jednak w weekendy pozwalam sobie pospać właśnie do 10-11 :)

    Obserwuję! :)
    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabym spać cały dzień :)
    http://lilascarf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie śpię do 11:00, bo o 09:30 chodzę na siłownię z koleżanką. :) Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe