Best shoes to take on vacation

20:23

 Cześć, kochani!
Niemal połowa wakacji za nami, ale na pewno wiele z Was jeszcze gdzieś wyjeżdża (ja w sierpniu odwiedzam Chorwację). Moje pierwsze letnie wyjazdy to takie wyjazdy próbne, zabieram na nie masę rzeczy, z których potem noszę w najlepszym wypadku połowę. Traktuję to jako sprawdzenie mojej garderoby, co opłaca się brać, w czym dobrze wyglądam, a co lepiej na przyszły raz zostawić w szafie. Tak samo jest z butami - wybrałam trzy pary, które sprawdziły się w Maroko i na pewno sprawdzą się na wielu innych letnich wyjazdach.
 Masywne sandały
Z niewielkim obcasem, grubą podeszwą, w czarnym lub białym kolorze - to uniwersalny wybór. Pasuje do sukienki w paski (wiem, co mówię - tu), szortów, jeansów, absolutnie wszystkiego, nadadzą stylizacji tego niedbałego elementu grunge i lat 90's. Moje, gumowe, wspaniale znoszą pustynny klimat, w razie zakurzenia wystarczy opłukać je wodą lub przetrzeć zwykłą chustką i jak nowe! Nosić nad morzem, na zakupy, koncert - wszędzie.

 Klapki typu Birkenstocki
Lub jakiekolwiek inne, ale jeśli chodzi o Birkenstocki, to co do opinii o nich ludzie dzielą sie na dwa obozy - tych, którzy je kochają i tych, którzy nienawidzą. Ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej. Moje klapki mają cudowne, srebrne, holograficzne paski. Uwielbiam je za wygodę, nie ma nic prostszego niż zrzucenie ich ze stóp, gdy idzie się na plażę. W połączeniu z outfitem w bieli od stóp do głów? Cudo.
Lekkie trampki
O tyle, o ile kocham swoje czarne Nike Kaishi Run, o tyle nie są to najodpowiedniejsze buty na wyprawy w bardzo gorące klimaty, gdzie słońce niemiłosiernie piecze. Dlatego Nike zabiorę ze sobą do Chorwacji, a na spacery do miasta w Maroko zakładałam cieniutkie, białe, płócienne trampki. Wyglądają świetnie w kontraście z opaloną skórą, a dzięki temu, że są tanie (40zł w H&M) można je spokojnie brudzić i niszczyć, a na następny sezon nie będzie żal je wymienić na nęstępną parę. Taką samą!
Na zakończenie mam dla Was propozycje innych butów, które mieszczą się we wspomnianych przeze mnie kategoriach. Normalnie nie proszę wprost o klikanie w linki, ale tym razem naprawdę przydałaby mi się Wasza pomoc!
(x | x | x)


A Wy macie już ulubione buty na lato? :)


You Might Also Like

23 komentarze

  1. ja nie lubię masywnych butów w lecie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Ja do tego dodałabym zwykłe adidasy, odpowiednie na każdą powierzchnię.
    Zapraszam na nowy post, z Wiednia ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione tomzwykle klapki albo trampki slip on :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te sandałki są świetne!
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te sandałki, faktycznie pasują praktycznie do wszystkiego i nadają tego super klimatu :D
    Świetne buty, bardzo fajny post ;))
    Uczciwie kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, strasznie mi sie podobają klapki :)
    Obserwuje, świetny blog, przy okazji poklikałam :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za kliki i również klikam. :D Te czarne są cudowne, mam słabość do butów na podeszwie - traktorze. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczne te ''czarne,masywne sandały'' co na zdjęciu. Masz piękny wygląd bloga i ciekawe posty. Zapewne zajrzę tu jeszcze nieraz. Również poklikałam.
    Zapraszam do siebie

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Klapki są świetne!*o*
    Pozdrawiam!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam białe trampki. Pasują do wszystkiego, są wygodne i lekkie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem zdecydowanie fanką lekkich, delikatnych trampek!;)
    Ps. Jeśli masz chwilę czasu poklikaj proszę w linki w poście, poklikałam w Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę klapki w srebrnym kolorze bardzo modne , hmm ale jak juz tak je kazdy ma to nie fajnie, ja nie podążam za modą jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się w końcu zaopatrzyć w sandały typu Birkenstock'ów :)

    http://chanelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj nie interesuję się w żaden sposób modą (mój sposób ubierania to weź czarny T-shirt z szafy i załóż do tego czarne spodnie), a już na pewno daleko jestem od zachwytu nd jakimikolwiek butami, ale... TE PIERWSZE SĄ TAKIE BOSKIE! Serio, mega! Gdybym nie była spłukana, to już bym je kupowała przez internet (plus, tak, jeśli chodzi o modę, to żyję pod kamieniem, więc jeśli są od dwóch sezonów mega popularne, to sorki).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku nie mam ulubionych letnich butów :) Ale moje Superstary, które należą do mnie od początku wakacji już pokochałam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super te klapki środkowe! uwielbiam
    polecam (dopiero zaczynam) http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe