Natural food beauty products

14:09

Cześć, kochani!
Ponieważ z powodu wyjazdu nie będzie mne na jutrzejszym zakończeniu roku, oficjalnie rozpoczęłam wakacje! Teraz czeka na mnie Maroko. Nie mogę się doczekać!
Uwielbiam lato, bo wszystkie owoce i warzywa są w tym sezonie dużo smaczniejsze, zdrowsze no i bardziej dostępne. Dziś przygotowałam dla Was post z różnymi produktami do pielęgnacji urody, które wykonacie same z wykorzystaniem... jedzenia!

Hello, darlings!
I've officially started summer break! Tomorrow I'm leaving for Morocco, I truly can't wait!
I love summer, because all the fruits and vegetables taste much better, they're healthier and of course more accessible. Today I prepared a post with few homemade beauty products, made with using of... food!

Płatki owsiane i banan
Rozgnieść lub zmiksować banana, dodać płatki owsiane i używać jako peeling. Płatki idealnie ścierają martwy naskórek, a banan działa jako baza oraz nawilża skórę.
Oatmeal and banana
Smash or blend a banana, add oatmeal and use as a peeling. Oatmeal rubbs off dead skin cells and banana works as a base and moisturizes the skin.

Truskawki
Najprostsza rzecz - ugryźć kawałek truskawki, pozostałą częścią nasmarowując twarz. Kwasy znajdujące się w truskawkach pomagają pozbyć się martwego naskórka i wspomagają krążenie.
Strawberries
The easiest one - bite up a piece of strawberry, smear the skin with the remains. Acids in strawberry help get rid off dead skin cells and improve blood circulation.
Ogórek i skórka ogórka
Na pewno wiele razy widziałyście na filmach panie siedzące z plastrami ogórka na oczach. Chłodny i świeży ogórek pomaga zredukować opuchliznę wokół oczu, a także świetnie działa na podrażnienia. Obierając ogórka zostaw skórkę - paski połóż na twarzy, przykleją się do skóry tworząc maseczkę. Idealne także po innych zabiegach.
Cucumber
Surely you've seen ladies with cucumber slices on their eyes many times in movies. Fresh cucucmber helps reduce puffiness under the eyes and works perfectly on irritated skin. Put the cucumber peels on your skin, they will stick on it creating a mask. Ideal after other treatments.
 Jajko, jogurt i miód
Zbawienie dla zniszczonych włosów. Po powrocie z Londynu miałam bardzo suche, zniszczone i połamane włosy, szczególnie końcówki. Ta maseczka bardzo mi pomogła!
Jedno żółtko wymieszaj z łyżką miodu i jogurtu, opcjonalnie można dodać też oliwę. Po prysznicu nałóż na umyte włosy, zawiń w folię, ręcznik i poczekaj od 30 minut do nawet 2 godzin. Ja posiedziałam nieco ponad godzinę. Spłucz.
Egg, yogurt and honey

When I came back from London my hair was really dry and broken, especially the ends. This mask helped me a lot!
One egg yolk mix with a spoon of honey and a spoon of yogurt, you can add one of olive oil if you want. Put on washed hair, wrap up in foil and a towel and wait from 30 minutes to up to 2 hours. I sat for about an hour. Wash out with water.
No i najlepsza część - pozostałości lub niezużte produkty można oczywiście... zjeść! Smacznego!
And the best thing is that you can eat what's letf! Enjoy!

Korzystacie z takich domowych produktów? :)
Do you you use homemade beauty products? :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo fajne pomysły! Udanych wakacji i podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pomysły i ładne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi ochoty na truskawki! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :)) Jak widać jedzenie nie słuzy tylko i wyłącznie do jedzenia, ale może posłuzyć jako kosmetyki :D I po co wydawać fortunę w drogeriach? Haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysły!
    nie dość że można się nimi rozkoszować, to jeszcze są pożyteczne :D
    pozdrawiam i życzę miłych wakacji :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie zazdroszczę ci tego Maroko. Próbowałam tej maski, ale włosy śmierdziały mi jajkiem mimo że myłam włosy 3 razy.
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zastosowanie tych produktów. O niektórych rzeczach nie wiedziałam :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na pewno wypróbuję maseczkę na włosy, bo mam trochę zniszczone :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły :)
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Hej nominuję cię do LBA, bardzo spodobał mi się twój blog. Więcej informacji na moim blogu ----->http://weronikabaraniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe