London, I love you

15:19

Cześć, kochani!
W środku tygodnia wróciłam ze szkolnej wycieczki do Anglii. Bawiłam się świetnie! To był mój pierwszy raz w tym kraju i na pewno kiedyś tam wrócę. Mniej więcej połowę czasu spędziliśmy w stolicy, a połowę w okolicznych miejscowościach, ale zdecydowanie to sam Londyn podbił moje serce. Już planuję kolejny wyjazd, w ciągu którego będę mogła zbadać wszystkie jego sekrety dokładniej. Bardzo odpowiadała mi jego atmosfera, wszędzie ludzie, auta, piękne budynki, parki, muzea, oryginalne sklepiki. Kocham Londyn!
A z innych spraw - już tylko dwa tygodnie do końca roku szkolnego! Dwa! Jest już połowa czerwca i chociaż jest naprawdę ciepło, to kompletnie tego nie czuję. Oczekujcie jakiś letnich postów, bo sama muszę się w to lato wczuć ;)

Hey, darlings!
In the middle of the last week I came back from the school trip do England. I had so much fun! It was my first time there and  I will surely come back some time again. Around half of the time we spend in London, the rest in nearby towns, but the London itself stole my heart. I'm planning another visit, during which I could expolore all the secrets of the city. I adored its atmosphere, people wherver you go, cars, beautiful buildings, parks, museums, original little shops. London, I love you!


A jak Wam mija ostatni miesiąc przed wakacjami? :)


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają! Zazdroszczę wycieczki, sama chętnie bym zwiedziła Londyn!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wizyty w Anglii! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę strasznie takiej wycieczki :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu;) Ja już od około 3 tygodni mam wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wakacje zaczną się za tydzień i już naprawdę nie mogę się doczekać! Bardzo zazdroszczę takiego wyjazdu, z miłą chęcią bym się przejechała!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę tego wyjazdu, ale cieszę się, że się dobrze bawiłaś! :D Niesamowite zdjęcia, niesamowite miejsce, które kiedyś chciałabym odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale piękne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu do Anglii :) xd

    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w tym roku, w kwietniu w Londynie na wycieczce i tak samo mi się bardzo podobało. Kocham Londyn. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, zazdroszczę! Londyn to moje marzenie <3
    cudowne zdjęcia *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jade do Londynu w sierpniu i mam nadzieje ze bede sie bawic rownie swietnie jak Ty :) super zdjecia
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wycieczka do Anglii - coś wspaniałego:)
    mi ostatni miesiąc bardzo się dłuży...

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Londyn to miasto moich marzeń, zazdroszczę wyjazdu! :)

    MÓJ MODOWY BLOG. KLIK

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe