As I said - never enough stripes

19:22

Cześć, kochani!
Nie mogę uwierzyć, że już za tydzień wakacje! A te nieoficjalne nadeszły wraz z wystawieniem ocen. Dobrze sobie poradziliście w tym roku? Ja całkiem przyzwoicie. Kalendarzowe lato już się rozpoczęło, choć po pogodzie wcale tego nie widać. O tej porze za tydzień będę już w Maroko i mam nadzieję, że chociaż tam się trochę wygrzeję! Tymczasem przywołuję do nas lato zwiewną sukienką (niesamowite, kupiłam sukinkę!), oczywiście w mój ulubiony wzrór - czarno-białe paski. Jest bardzo uniwersalna, już mam masę pomysłów na stylizacje z jej udziałem. To na pewno będzie jedna z moich ulubionych rzeczy w tym sezonie.

Hello, darlings!
I can't believe the summer holidays start in a week! Calendar summer came this weekend, though the wheather doesn't show it at all. By this time next week I'll be in Marocco so I hope I'll warm up a little there. Meanwhile I'm trying to call the summer by this light dress (outstanding, I bought a dress!), obviously in my favourite pattern - white and black stripes. It's very universal, I've got so many ideas about how to style it. It surely will be one of my favourite pieces this summer.


| dress - Sheinside | shirt - House | bag - House |

A Wy już macie swoje ulubione stroje na lato? :)
And do you have your favourite clothing idoms yet? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. paski to również mój ulubiony wzór! śliczna sukienka :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej sukience! :D A w szkole jak? Ee, średnia 4.3 to chyba całkiem okej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz na prawdę bardzo ładnie ^^ Życzę ci udanych wakacji, ja z tydzień jadę do Włoch :D U mnie z ocenami całkiem dobrze, ale w przyszłym roku mam już trudniejszy do osiągnięcia cel jeżeli o średnią chodzi :D
    Świetna ta sukienka ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę uwierzyć że już w piątek wakacje :D
    Życze udanego wyjazdu do Maroko! :3
    Świetnie wyglądasz, bardzo fajna sukienka :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka ja tez musze jakąś kupić :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ci zazdroszczę!!!!!!!!!!! że będziesz w Maroko ♥.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  7. Maroko jak cudownie
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka!
    Zazdroszczę tych wakacji w Maroko <3
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. paski w połączeniu z kratką? U Ciebie bomba! Świetnie to wygląda! Za 2 tygodnie pochwalę się swoim ulubionym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero będę tworzyć :)
    Sukienka bardzo fajna i stworzyłaś naprawdę super outfit!
    Zazdroszczę wyjazdu!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta sukienka! :)
    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka!
    Udanych wakacji :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest nieziemska :)

    Masz chwilkę? Wpadnij, skomentuj lub zaobserwuj będzie mi bardzo miło :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę prześliczna jest ta sukienka :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe