Travelling and sightseeing essentials

13:51

Cześć, kochani!
Nadszedł upragniony długi weekend. Nie narzekam na jego długość w tym roku, bo dzięki temu, że jestem licealistką, mam wolne przez pierwsze dni matur. To niemal cały tydzień wolnego! Już na wszystkie dni mam zaplanowane coś do roboty. I kiedy ja odpocznę? :)
Oprócz spotkań ze znajomymi wybieram się też na dwa dni do mojej ulubionej europejskiej stolicy czyli do Berlina! Bądźcie pewni, że wrócę z całą masą zdjęć i wspomnień. A w związku z wyjazdem przygotowałam dla Was post-podpowiedź, czyli co wziąć ze sobą na takie krótkie wakacje.

Hello, darlings!
It's finally short spring break time! I don't complain about its lenght (usually it's more than this year's three days), because I'm a high-schooler now, which means I get a couple of first seniors' exams days off. It's almost a week of holidays! I already have something planned for each day. And when am I supposed to recover? :)
Besides meeting with friends I will be visiting my favourite European capitol city for two days - Berlin! Be sure I will come back with lots of pictures and memories. Due to my trip I prepared a tips post - my travelling and sightseeing essentials.


W aucie / In the car
W plecaku / In the backpack
| backpack - Sinsay | camera - Olympus | sunglasses - Sinsay |

A Wy co zabieracie ze sobą na wyjazdy? :)
And what do you take with yourself on trips? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. ja zawsze zabieram ze sobą kosmetyki, których używam codziennie, buty zazwyczaj creepersy, zamiast gazet preferuję książkę, muzykę też mam przy sobie :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawy na majówkę :) aczkolwiek nie rozumiem fascynacji woda Voss

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, ja zostaję w domu i leniuchuję :P
    http://maya-maay.blogspot.com/
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia :) ja zabieram zazwyczaj najpotrzbniejsze rzeczy: aparat itd :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zrobiony post,zdjęcia bardzo mi się podobają :)) A ja ze względu na to że jestem tegoroczną maturzystką teoretycznie powinnam siedzieć nad książkami i zakuwać,ale jednak nic z tego :D Hahah :) Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego wyjazdu do Berlina :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zabieram ze sobą podobne rzeczy do Twoich. Czekam na post ze zdjeciami z Berlina ;*

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na post, zabieram praktycznie to samo :)
    Ja do Berlina jadę za 3 tygodnie ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu! Super zrobione zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu! Baw się dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post, udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama się niedługo wybieram na wyjazd do Chorwacji i znając mnie zabiorę tyle rzeczy, że mi się w walizce nie pomieści, haha :) W dodatku bardzo podobają mi się twoje rosheruny, gdzie zamawiałaś?

    PS Zostałaś nominowana do taga "Nasze ulubione seriale"! Więcej tutaj: http://naomotions.blogspot.com/2015/05/tag-nasze-ulubione-seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super. :) Też chciałabym gdzieś pojechać, skoro mamy tyle wolnego w związku z maturami. :)
    Koniecznie zrób dużo zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie jestem nad morzem ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wyjazdu!
    Zazdroszczę tyle wolnego <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zwykle zabieram jeszcze książkę :) Miłego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe