Never enough stripes

12:20

Cześć, kochani!
Biały i czarny to zdecydowanie moje dwa ulubione kolory, jeśli chodzi o ubrania. A co jest jeszcze lepsze? Ich połączenie! Czarno-białe paski opanowały nasze garderoby, kupujemy kolejne i kolejne T-shirty w ten właśnie wzór, ale przecież każdy z nich ma inny krój i inny układ pasków, prawda? ;) Zdecydowanie się zgadzam! Tym razem w mojej szafie pojawił się bardziej letni element garderoby - bluzka bez rękawów. Na pewno widziałyście już bluzki w tym kroju. Patrząc na nie od razu myślę o lecie i tropikalnych krajach, turkusowej wodzie i palmach <3

Hello, darlings!
Black and white surely are my favourite colours as far as clothing is concerned. And what is even better? The mix of these two! Black and white stripes took over our wardrobes, we buy more and more T-shirts in this pattern, but each one of them is cut differently and they vary in the stripes placement, right? I definetely agree! This time I got a slightly more 'on the summer side' piece - a sleeveless top. You've seen tops like this for sure. When I look at them I always think about summer, tropical countries, turquoise water and palm trees <3

 | top - Sheinside|

 A Wy jakie lubicie ubrania na sezon letni? :)
And what are you favourites for the summer? :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Swietna bluzeczka, tak, zdecydowanie paski to najlepszy motyw :D
    Ps. Niedlugo u mnie konkurs z okazji 400 obserwacji !
    andziathere.blogspot.com - moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny top, właśnie czegoś takie szukam ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bluzeczki w paski! Super wyglądasz :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam połączenie czerni z bielem lub granatem! Jest to bardzo minimalistyczne , ale ładne! :D

    Zapraszam do mnie na konkurs! :D http://thisismydream-blog.blogspot.com/2015/05/konkurs-fotograficzny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie cała moja szafa jest właśnie w tych kolorach :D
    Świetnie wyglądasz! Masz boskie nogi <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Top jest super, uwielbiam takie minimalistyczne ubrania :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/2107.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, fajnie wyglądasz! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w ostatnim czasie tez nakupowałam sobie sporo rzeczy w paski! ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bluzka :)
    Poklikałam :) Będę wdzięczna jeśli zrobisz to samo u mnie w najnowszym wpisie :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga, bo bardzo mi się spodobał i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo z Twojej strony.

    www.olastepienofficial.blogspot.com <--- zapraszam do mnie, KONKURS w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. top jest genialny! poklikałam i liczę na rewanż w ostatnio dodanym poście ;)
    śliczne zdjęcia bardzo staranne!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma lepszego rozwiązania na lato niż prosty top. Urzekła mnie bransoletka z trzeciego zdjęcia :) Plus widzę insygnia śmierci! <3
    Bez dwóch zdań będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutki topik! :) Uwielbiam takie topy!
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich i to mi się w nim podoba ;) Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również !

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/delilah.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ubrania w paski! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są świetne. Post też mi się bardzo podoba na pewno tu wrócę :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. OOo tak, widząc taki topik tylko jedna myśl nasuwa się do głowy LATO NADCHODŹ! <3
    Super jest! oczywiście pomagam i klikam 8,99$ :)

    Kochana również bardzo bym Cię prosiła o szczere kliknięcie linków w poście oraz banera Romwe :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje też najlepsze połaczenie i to nie tylko ubrań. Biały i czarny pasują do wszystkiego. Marzą mi sie teraz białe ściany w pokoju, ale sama myśl remont mnie odpycha. Świetna ta bluzeczka
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe