Back on track

17:02


Cześć, kochani!
Bardzo źle się czuję z tym, że w ostatnim czasie zaniedbałam bloga. Nie chodzi o zupełny brak postów, bo przecież posty co jakiś czas się pojawiały. Mam na myśli mój brak zapału do prowadzenia go. Chyba na chwilę zapomniałam, jak to robić. Nie było mowy o jakimkolwiek poście, jeśli nie miałam sesji z outfitu, który się jeszcze na blogu nie pojawił. Zapomniałam za to zupełnie o postach lifestyle, a przecież to one przyciągały najwięcej czytelników, a mi sprawiały najwięcej frajdy przy ich tworzeniu. Wiele ostatnio myślę o swoim życiu i o tym, jakim chcę, by było i zdecydowanie blog ma mieć w nim jedno z pierwszych miejsc! Mam nadzieję, że ten zapał nie jest wywołany jedynie kawą bez cukru i że wytrwam w postanowieniu. W związku z tym - szykuje się zmiana szablonu bloga, a w notesie już spisuję pomysły na posty ;)

A dzisiaj zdjęcia luźne, na łóżku, w moim odnowionym pokoju - symbolicznie, haha!

Mam nadzieję, że Wasz nastrój też jest pozytywny! :)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Jak ślicznie wyglądasz!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że wracasz! Jesteś świetna ;) obserwuję, a jeśli zrobisz to samo, będę niesamowicie wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że powróciła do Ciebie energia. Może to ta wiosna tak pozytywnie na Ciebie wpłynęła? :)
    Super zdjęcia. Włosów to ja Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Jestem ciekawa nowego szablonu. Właściwie to sama chciałabym wprowadzić zmiany na swój blog. Zdradzisz, czy robisz to sama czy zlecasz firmie? Będę wdzięczna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię sama, to coś, co uwielbiam robić! :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i fajny pokoik ;D cudowne masz włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia interesujące. Co do tego zapału to sadze ze czasami kazdy bloger ma w zyciu taki moment ze zaczyna mu brakować zapału czy chęci tworzenia dalej. Sama wiele razy tez w siebie wątpiłam. Jednak fajnie ze go nie porzuciłaś jak robi to wiele osob ze swoimi stronami. Ciekawa jestem tych zmian o ktorych wspomniałaś.

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby zapał nie przeminął. <3
    http://tinii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. JA mam dzisiaj świetny nastrój :*
    Ładnie wyglądasz ;3
    Zapraszam! Będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad ;3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę Ci tego zapału przez cały czas :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. W oczy od razu rzucił mi się ten pyszny napój <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia zazdroszczę włosów i pokoje ♥♥ Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Będę zaglądała mam nadzieję, że ty również ! *.*

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/all-good-things.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że masz cudowny pokój!
    Życzę wytrwałości ;))
    Ja też ostatnio troszkę zaniedbalam bloga, ale to głównie przez naukę :/
    cudowne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wakacje coraz blizej wiec i nastroj staje sie lepszy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:)
    --
    zapraszam do mnie bo dopiero zaczynam! http://jxstanotheranonymousgurl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na więcej postów!
    Ładne zdjęcia, śliczniusia jesteś! :)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękny pokój, fajnie, że wraca energia do blogowania :D
    claudia-ss.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne włosy! :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, naprawdę śliczne zdjęcia ;) Kiedyś miałam ten sam problem i zrobiłam sobie dość długą przerwę, troszku za długą :D
    Obserwacja za obserwację? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog: http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś śliczna i masz boskie włosy! :))

    jeśli masz ochotę zapraszam na nowy blog o lumpeksowych łowach :)
    whiteeandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe