A day in Berlin pt. I

15:41

Cześć, kochani!
Jak Wam minął długi weekend? Jak wspomniałam, ja wyjechałam na dwa dni do Niemczech. Sobotę spędziłam w Potsdamie i w przeogromnym parku, a niedzielę w samym centrum Berlina. Naprawdę uwielbiam to miasto! Nigdzie połączenie starego z nowym nie wygląda tak dobrze jak tam. Doceniam też wszechobecną tam zieleń, po prostu nie znajdzie się skwerek bez żadnego drzewa. Wspaniale się bawiłam! Mam dla Was trochę obiecanych zdjęć - jest to część pierwsza, bo mam ich naprawdę sporo! :)

Hello, darlings!
As I mentioned, I spent my short spring break in Germany. On Saturday I went to Potsdam and it's huge park and Sunday I spent in the center of Berlin. I truly adore that city! The combination of the old and the new nowhere looks as good as there. I appreciate the greenery as well, it's impossible to find a square without a single tree. I had so much fun! Here are some pictures I promised you - it's the first part of them because I've got quite a lot of them! :)

| jeans - H&M | T-shirt - ZARA | jacket - allegro.pl | backpack, sunglasses - Sinsay | shoes - Nike Roshe Run |

Parę zdjęć znajdziecie też na moim instagramie :)
You can find a few more pictures on my instagram :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ale super! Chciałabym zobaczyć Berlin <3
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz długie wlosy! Świetny pomysł na wypad weekendowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i świetny post :) <
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne zdjęcia, ciesze się, że fajnie spędziłaś czas:)
    U mnie w to wolne w sumie nie działo się nic nadzwyczaj ciekawego :c

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, idealny, luźny zestaw na zwiedzanie miasta :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie, gdzie jest już nowy, wiosenny post! :)
    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie tam jest! :O
    a Tobie kochana zazdroszczę włosów!

    Dodajemy?
    Mam jeszcze prośbę, czy poklikasz w linki? (na dole pod zdjęciami) bardzo to dla mnie ważne :)
    http://wintractably.blogspot.com/2015/05/brak-czasu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczyłam na trochę więcej zdjęć, ale w takim razie tym bardziej będę wyczekiwać na dalszą część! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Od zawsze chciałam pojechać do Berlina, wiele osób bardzo chwaliło to miasto. Dzięki Tobie może namówię rodziców na kilkudniową wycieczkę do Niemiec ;)

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza pierwsze :) Uwielbiam klimaty dużych miast.

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęciłaś mnie do odwiedzenia berlina :)!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe