Light navy jacket

13:21

Cześć, kochani!
Jesteśmy w połowie kwietnia, ale pogoda nadal płata nam figle. Tydzień temu wyszłam do miasta na zakupy tylko w jeansach i T-shircie, a w ciągu ostatnich dni bez kurtki bym zamarzła. Wieje strasznie, dlatego nic nie przydaje się tak, jak lekka, przeciwwiatrowa kurtka. Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby moja nie była w pięknym granatowym kolorze :)
Poza tym niedawno wspominałam o tym, że zmieniałam meble w pokoju. Odmalowałam też ściany, kupiłam parę dodatków. Czekają mnie jeszcze tylko drobne poprawki, jak firany i obrazy, a gdy skończę - na pewno Wam pokażę rezultaty!

Hello, darlings!
We're in the middle of April, but the weather is still playing with us. Last week I went out shopping in nothing but jeans and a T-shirt, but during the last few days I'd freeze without a jacket. It's awfully windy, so there's nothing better than anti wind jacket. Of course, I wouldn't be myself if mine wasn't in a wonderful navy colour :)
By the way some time ago I mentioned changing furniture in my room. I also repainted the walls and bought a couple of decor idoms. Now there are only curtains left to hang and some pictures to buy and when I'm done - I'll surely show you the effects!



| jacket - SHEINSIDE | jeans - H&M | top - Pull&Bear | shoes - Converse | backpack - Sinsay | hat - H&M | rings - Forever21 |

A Wy macie swoje lekkie, wiosenne kurtki? :)
And you, do you have your light spring jackets? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. A ja się tymczasem zakochałam w kapeluszu! Piękny *o*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz w kapeluszu♥ świetna kurtka!

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz!
    Cóż, jak to się mówi, kwiecień-plecień xd :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw;) i świetny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna przejściowa kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie pogoda teraz nam płata figle :D
    świetnie wyglądasz w kapeluszu <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie stylizacje;) Niewymuszone, luźne, naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam plaszcz nawet podobny kolorystycznie do Twojej kurtki :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor! Ja też zabieram się za zmiany w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie niestety letniej kurtki nie mam. Muszę kupić. :) Czekam aż pokażesz zmiany w pokoju, ja również robię remont. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, to prawda, że pogoda non stop się zmienia i czasem zaskakuję ;) miejmy nadzieję, że na majówkę będzie równie dobra co w ciągu tych kilku dni :)

    meta177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twoje włosy !

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij i poinformuj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna jest ta kurtka :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe