Spring outfits: Basic

10:38

Cześć, kochani!
Ostatni tydzień był po prostu wspaniały! Cudowna pogoda codziennie, a i szkoła nie męczyła aż tak. Zdecydowanie czuję wiosnę w powietrzu. Dodatkowo za tydzień są moje urodziny i skończę 17 lat! Choć w środku często dalej czuję się jak dziecko :)
Cieplejsze dni zdecydowanie nastroiły mnie pozytywnie. Jestem pełna energii przez cały czas, także do robienia porządków w szafie. Już nie mogę się doczekać, kiedy ciągle będę mogła nosić lżejsze ubrania. Tymczasem mam dla Was propozycje wiosennych strojów w moim ulubionym stylu - basic!

Hello, darlings!
The last week was just dreamy! Lovely weather everyday and even school wasn't that tiring. I definetely can feel the spring in the air. And I'll be 17 in a week! However, I often still feel like a kid inside :)
Warmer days definetely improved my mood. I'm full of energy all the time, even for closet cleaning. I can't wait till I can wear lighter clothes all the time. Meanwhile I have examples of spring outfits for you, all in my favourite style - basic!



Co myślicie o strojach w takim stylu? :)
What do you think about outfits in basic style? :)

You Might Also Like

28 komentarze

  1. podobaja mi się takie dłuższe płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się "potargane" spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie stroje basic!są zdecydowanie moimi ulubionymi :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje! :)
    Urzekła mnie ta biała koszula :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się okulary w takim kształcie, ale niestety myślę, że do mnie nie pasują :(

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie stroje, są w moim stylu :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. porwane jeansy to mój must have na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te jeansy z przetarciami są na prawdę świetne! :)
    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sprawić sobie jakieś boyfriendy! :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne stylizacje!
    Uwielbiam ten styl :)

    http://oleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne outfity :) Bardzo podobają mi się te jasne jeansy!
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestawy! Niby proste, nie udziwniane- ale zawsze na topie! Pewnie dlatego, że nie przebierają, a ubierają...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie Ci, ja niestety mam ostatnio bardzo intensywny czas ;__:
    Świetne stylizacje, uwielbiam taki styl *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. boyfriendy! <3 xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje! Też uwielbiam taki styl :)) Już mam taki beżowy płaszcz więc teraz "poluję" na jeansy z dziurami :DDD

    boskiebranoletki.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u-wiel-biam! naprawdę, uwielbiam basicowy styl, basic outfits, wszystko co związane z minimalizmem!
    zwykła szara koszulka z krótkim rękawkiem, na to jakiś kardigan, czarne rurki, białe trampki + złota bądź srebrna biżuteria i już jestem kupiona, haha :)
    niestety, w mojej szafie brakuje basicowych rzeczy :( zawsze, gdy chcę coś takiego kupić, moja Mama mówi, że to brzydkie i "jak ze wsi", po czym każe mi to odłożyć. nie rozumie, że mamy zupełnie inny gust i nie będę się ciągle ubierać, jak słodka, kolorowa dziewczynka.
    ale się rozpisałam! tak czy inaczej, świetny post! :)
    buziaki xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie taka pogoda też bardzo odpowiada ♥ A co do ubrań - super! Uwielbiam taki styl, bardzo prosty i wygodny, ale też efektowny. Okulary i koszula z drugiego zdjęcia cudowne :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zestawy ^^ muszę nabyć do szafy spodnie z dziurami :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszędzie widać że spodnie z dziurami wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki minimalistyczny, prosty i nieprzegadany styl. Do tego dziurawe jeansy- ostatni hit! Super inspiracje, wybrałaś naprawdę świetne zdjęcia! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe