Distressed jeans

17:24

Cześć, kochani!
Moja dłuższa nieobecność spowodowana była tym, że na raz i byłam zajęta i znudzona. Zajęta, bo po feriach w szkole naprawdę było ciężko oraz ponieważ zmieniam meble w pokoju (efekty widać na zdjęciach, już prawie skończone!). A znudzona, bo pogoda ani razu nie dopisała i nie działo się nic ciekawego, o czym mogłabym napisać.

Hello, darlings!
My longer absence was a result of me being incredibly busy and bored and the same time. Busy, because after winter break school was really tough and I've been changing furniture in my room (you can see the effects in the pictures, it's almost done!). And bored, because the weather was not even once fine and nothing special happened, so I had nothing to write about.

Od dawna chodzą za mną porządne jeansy z dziurami. Niestety, te, które znajduję w sklepach, są albo zbyt drogie, albo przy moim dość niewysokim wzroście leżą fatalnie. Przy najbliższej okazji zdecydowałam się zamówić te z sheinside, bo widziałam już wiele dziewczyn, które je nosiło i wyglądało fantastycznie. Ja też się nie zawiodłam!

I've been wanting a good quality pair of distressed jeans for a very long time now. Unfortunely, the ones I find in stores are either too expensive or they look terrible on me. I decided to order this pair from sheinside, because I've seen a lot of girls wearing these and looking fantastic. I wasn't disappointed myself!
| JEANS - SHEINSIDE |

A Wy macie swoją parę jeansów z dziurami? :)
And do you have your pair of distressed jeans? :)

You Might Also Like

76 komentarze

  1. Ładne dresy jeansy ja wole zwykle ale mam problemy z to nogawki za krótkie albo w biodrach za duże .
    http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam jeszcze takich spodni ale planuję zakup, bardzo fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ja również mam obsesje na punkcie tych spodni :))

    Obserwuję mam nadzieje, że mój blog też Ci się spodoba :)

    Możesz mi pomóc? Bardzo mi zależy wystarczy kliknąć w link dla ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele :) girllrauhl.blogspot.com Dziękuje :) Jeśli też potrzebujesz pomocy pisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w nich świetnie! I po zdjeciach widac ze sa z dobrego materiału. Ja zamierzams ie wlasnie zdecydowac na zakup jeansow z dziurami bo tez mi sie podobaja!
    Kochana obowiazkowo obserwuje bloga! :)
    Moglabys poklikac u mnie w linki?
    Zaprzaszam do mojego swiata fotografii :)
    Pozdrawiam!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, materiał jest świetny, nie znoszę tych jeansopodobnych legginsów, które niekiedy można dostać.

      Usuń
  5. Świetnie podkreślają zgrabna sylwetkę! Też szukam spodni z dziurami;) Zostaję i zapraszam do obserwacji mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie podkreślają zgrabna sylwetkę! Też szukam spodni z dziurami;) Zostaję i zapraszam do obserwacji mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wygląd bloga :) Zdjęcia są śliczne!
    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeansy są świetne !
    ale jeszcze bardziej spodobały mi się twoje slip ony <3

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tych spodniach! Ja niestety nie wyglądam w nich najlepiej, za to tobie pasują niesamowicie! Mam jakieś z dziurami, ale noszę je sporadycznie, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne kochana ze juz kliknełam za pierwszym razem :) Ciesze sie ze zostalas moja czytelniczka. Jesli bedziesz potrzebowac pomocy, chetnie poklikam :)
    Buziaki! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nadal szukam takich idealnych jeansów z dziurami i przetarciami :)
    Ślicznie wyglądasz

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym chciała takie spodnie ale jakoś nigdy nie mogę dla siebie znaleźć...

    http://adziam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się takie spodnie! :) Mam identyczną bluzkę haha :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this ripped jeans!! Nice post.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nienawidzę tego, gdy bardzo podobają mi się jakieś spodnie, ale fatalnie na mnie wyglądają :/
    Pasują Ci te spodnie, wogóle fajne ootd :3


    http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne sa te spodnie! lubie taki styl :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeansy boskie super na tobie wyglądają. Śliczna jesteś kochana obserwuje. Kiedy planowana jest następna notka ?
    SERDECZNIE ZAPRASZAM JUŻ JEST !! NOWIUTEŃKI POST,TYLKO CZEKA NA TWOJE PRZECZYTANIE :))
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za tak krótszymi spodniami, ale gdyby nie to, to z chęcią bym je nosiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam spodnie z dziurami, jestem w nich ostatnio zakochana. Niestety moje nie są tymi idealnymi i poszukiwania wciąż trwają...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham te spodnie! Ja jeszcze nie mam swoich, na mnie też większość leży fatalnie:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam króciutkie nóżki więc nie kupię nic w sieciówkach, Chyba że na stoiskach dzieciecych - rozmiar 158 jest na mnie idealny :P

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny post i zdjęcia :)

    zapraszam do mnie
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne te spodnie ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. idealnie dopasowane :p ja też jestem niska i przeważnie nogawki są lekko przydługie ;p

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz. Ja zawsze stawiam na pospolite czarne dżinsy, ale na Tobie te wyglądają bardzo fajnie ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, muzyce filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne te spodnie:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne spodnie <3. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mam takich spodni, ale to dlatego, że taki typ spodni chyba nie służy mojej figurze;)
    Masz mega śliczny, czytelny blog, naprawdę mi się podoba. Obserwuję.

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te spodnie
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam ze te spodnie rzeczywiscie sa swietne!

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie masz długaśne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, masz mega długie i piękne włosy, zazdroo <3
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne te spodnie <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Planuję sobie właśnie kupić spodnie z dziurami, ale nie mam szczęście i nie mogę znaleźć odpowiednich dla mnie. :( Świetnie na Tobie leżą ! :) Stylizacja genialna!
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja szukam takich i nie mogę znaleźć xd

    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam jeansy. Uwielbiam jeansy z dziurami! Twoje są cudowne <3 i do tego koszulka - tak prosty zestaw, a tak efektowny;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo fajne buty :) Jeansy mają ładny kolor, a w połączeniu z koszulką tworzą ciekawy zestaw.
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też szukam teraz jakiś fajnych jeansów z dziurami.
    Te z sheinside faktycznie świetnie wyglądają:)

    Pozdrawiam i OBSERWUJĘ! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie sliczne te spodnie ! ja mam zamiar wlasnie zrobic diy , zafarbowac na czarno i zrobic dziury :)
    Zapraszam na mojego bloga ! obserwujemy ? ja juz ! :) http://angelica--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne spodnnie ;a tez szukam od długiego czasu takich z dziurami ale zadne nie są takie jakie chce zeby były haha
    zapraszam do mnie za krótki post o wizycie w polsce i spotkaniu z kilkoma ciekawymi osobami:)

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne spodnie, zdjęcia :)
    Ja też chciałabym w jakieś się zaopatrzyć, mam nadzieję, że niedługo znajdę parę dla siebie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne buty :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. jaaaa !! mega włosy :) super blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne spodnie, ale buty to cud malina. Ile dałaś za spodnie? :))
    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść w podany link :)

      Usuń
  47. Jeju genialnie wyglądasz, świetne spodnie i koszulka, zakochałam się normalnie. No i ogólnie świetny wygląd bloga i treść, z chęcią obserwuję i życzę dużo sukcesów :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję,bardzo mi się podoba twój blog
    była bym wdzięczna gdybyś POKLIKAŁA - z góry dziękuje :) <3
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne spodnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, zakochałam się w Twojej urodzie! Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  51. kolezanki widze komentuja tylko spodnie, ja troche pokomplementuje twoje genialne slip-ony! haha :)
    cudne sa, mnie przypadly do gustu slip-ony na platformie w wersji holograficznej, ale czarne tez maja swoj urok!
    przyjemny blog, zagoszcze tutaj na dluzej :)

    http://kodemire.blogspot.com/ <- swiezo otwarty, zapraszam xo

    OdpowiedzUsuń
  52. jeansy wyglądają bardzo fajnie, choć osobiście nie kupiłabym tak jasnych ;)

    http://mela-kawalec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie takich jasnych brakowało ;)

      Usuń
  53. śliczne jeansy! ja też mam problem ze znalezieniem idealnych eh :(
    nicoxle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie na tobie leżą.
    Ja takich spodni nie noszę.
    Pozdrawiam.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo ładne Jensy :*
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Najlepsze buty! :)

    zapraszam do nas, dopiero zaczynamy -> http://we-make-world-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne zdjęcia :D masz piękne włosy ;)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba :))

    OdpowiedzUsuń
  58. mam pytanko: gdzie kupowałaś meble? Bardzo mi się podobają, tak samo z resztą jak cały wystrój Twojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ikea, wszystko kolekcja Malm, oprócz szafy na wieszaki :)

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe