17th birthday gifts haul

15:06

Cześć, kochani!
Chociaż już tydzień temu dmuchałam świeczki na torcie w gronie rodziny, to dopiero od wczoraj nie mogę o sobie mówić, że mam 16 lat. Miałam urodziny! Z tej okazji zaprosiłam paru znajomych, tych, których znam od wielu lat i tych, których znam od paru miesięcy. Bawiliśmy się świetnie, ale naprawdę poczułam, że otaczają mnie cudowni ludzie, kiedy miałam okazję przyjrzeć się prezentom. Wcale nie dlatego, że były nie wiadomo jak drogie czy liczne, ale ponieważ idealnie pasują do mnie, mojej osobowości i estetyki. To wspaniałe uczucie, kiedy się widzi, że bliscy znają cię na tyle dobrze, by zauważać takie rzeczy :)

Hello, darlings!
Even though last weekend I blew the candles surrounded by my family, only from yesterday I can say that I'm not 16 anymore. It was my birthday! I invited a few friends, some I've known for many years, some I've known for only a couple of months. We had so much fun, but I really felt, that there are wonderful people around me, when I took a closer look at my gifts. And not because there are many of them or because they were pricey, but because they surely match me, my personality and aesthetic. It's a great feeling to see, that people you care about know you so well to notice these things :)



Spodobałyby się Wam takie prezenty? :)
Would you like to get gifts like these? :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ale świetne prezenty dostałaś!
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ;*
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystkiego co najlepsze! Prezenty fantastyczne, ja najbardziej połasiłabym się na czekoladę, bo jestem jej maniakiem i na herbatkę :D
    http://littlehandsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne prezenty! A Tobie zycze 100 lat i dalszych sukcesow :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego najlepszego! :)
    I naprawdę świetne prezenty, pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zdjęcia <3 Uwielbiam herbaty z five o'clock :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenty,zwłaszcza bransoletki z Bershki,całość faktycznie świetnie współgra z Twoją osobą :)) Pozrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie wszystkiego najlepszego! :D
    Śliczne prezenty <3 Fajnie, że trafili w Twój gust, moja rodzina nigdy nie trafia w mój, haha.

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina też nie, dlatego te prezenty są od znajomych ;)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego (spóźnione) :* Prezenty cudowne! Ja jeśli bym dostała takie to byłabym w niebie. :).
    Zapraszam :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego nalepszego! Prezenty do pozazdroszczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :) Cudowne prezenty, super masz przyjaciół :)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione życzenia, spełnienia wszystkich marzeń :) Uwielbiam obchodzić urodziny, miło gdy ktoś pamięta o nas i dostaniemy jakiś uroczy prezent, kto tego nie lubi? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty no i wszystkiego najlepszego ♥

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam herbatki i zawsze sie ciesze jak je dostaje:DD!xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ świetna czekolada! Jejuuu! :D
    Wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze! :) A prezenty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Super prezenty :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezenty świetne! :)

    http://weronikamatw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ojejku, to baaardzo spóźnione wszystkiego najsłodszego, Marta! xo
    prezenty urocze, ja najbardziej cieszyłabym się z tabliczki z napisem, haha :)
    cieszę się, że jesteś zadowolona ze swojego przyjęcia, super!
    a tak z ciekawości, o jakim smaku był tort? hihi ^u^
    wkrótce zapraszam do mnie, szykuje się post diy :) xo
    Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepszego! <3
    super prezenty!
    Obserwujemy?
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe