New York Fashion Week Streetstyle Favourites

13:32

vogue.com
Cześć, kochani!
O ile uwielbiam modę, o tyle oglądanie pokazów ze światowych pokazów na tygodniach mody nie cieszą mnie jakoś szczególnie. Uwielbiam projekty Alexandra Wanga i marki Diesel, ale powiedzmy sobie szczerze, mało kto z nas ma gdzie i za co (bo ceny bywają katastroficzne) zakładać takie stroje. Za to kiedy w grę wchodzą ciekawie ubrani goście tych pokazów... to co innego! Stroje przez nich prezentowane zdają się być dużo bliżej zasięgu zasobów mojego portfela (co nie zawsze jest prawdą), a jeśli chodzi o nowojorski fashion week, mają dodatkowo ten mój ukochany streetstylowy klimat. Chętnie śledzę instagramy i strony zaproszonych blogerów i marzę o mieszkaniu w wielkim mieście, gdzie byłoby trochę cieplej i gdzie mogłabym zimą nosić takie cudowne, lżejsze stroje.

Hello, darlings!
Even though I love fashion, watching worldwide fashion weeks runaways isn't that pleasing for me. I adore Alexander Wang and Diesel's designs, but let's be honest, a few of us can afford them (prices can reach astronomical sums). But when we speak about outfits of guests of these fashion weeks... that's a different story! Their apparels seem to be much closer to my budget (which isn't always exactcly true), and when it's New York Fashion Week we're speaking of, they have that streetstyle vibe which I truly admire. I track instagrams and websites of invited bloggers and dream about living in a big city one day, where weather would be warmer and I could wear fantastic, light outfits during winter.

 
 

collagevintage.com  styledumonde.com highsnobiety.com

A Wy, którą część tygodni mody lubicie bardziej? :)
And you, which part of fashion weeks you like better? :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie śledzę zbytnio mody i nigdy tego nie lubiłam. Zawsze nosiłam to, co po prostu mi się podobało nie patrząc na to, czy jest to aktualnie modne, czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie śledzę raczej tygodni mody, ale zdjęcia, które przedstawiłaś bardzo mi się podobają :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam rzeczy od Michaela Korsa( choć żadnej nie mam ale cicho haha ) :) ja staram się śledzić najnowsze trendy :) a pokazy mody uwielbiam śledzić szczególnie Fashion Week w NYC na snapie :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie interesuję się zbytnio modą i nie śledzę tych tygdoni mody ;))
    Świetne stylizacje, taki styl mi odpowiada! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie śledzę zbytnio tego ale widziałam snapy z NYC fashion week i były super <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie interesuję się tak modą, czasami wpadnie mi w oczy jakieś zdjęcie z fashionweeku, ale nie śledzę ich tak rzetelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie również wolę stylizacje samych ludzi chodzących na fashion week, niż ubrania projektantów! :)
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, te outfity świetnie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja naprawdę okazjonalnie interesuje sie pokazami mody, nie wielu projektantów wkupiło się w moje łaski, zdjęcia są świetne, ubrania bardzo mi sie spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie: flashnix-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie śledzę żadnych fashion weeków, więc nie mogę się wypowiedzieć, ale ten pierwszy sweter to gruba przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne outfity :))
    http://blog-agnieszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  14. Street style z fashion week'ów jest genialny!

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe