My Valentine's Day kit

14:22

Cześć, kochani!
Na pierwszy rzut oka możecie zauważyć pewną zmianę - dwujęzyczne posty! W ostatnich tygodniach bardzo wzrosła aktywność czytelników z innych krajów, w tym najbardziej ze Stanów Zjednoczonych. Postanowiłam wyjść im na przeciw i pisać również po angielsku, co dla mnie będzie tylko przyjemnością :)
Dziś Walentynki. Obchodzę je, otaczając się rzeczami, którymi kocham. Jakimi? Zobaczcie sami <3

Hello, darlings!
At first glance you can notice a certain change - posts in two languages! In the last weeks the activity of readers from foreign countries increased, mostly from the United States. I decided to accommodate and write in English as well, which only will be a pleasure for me :)
Today is Valentine's Day. I celebrate it but surronding myself with things I love the most. What things? See yourself <3

 W tym dniu lubię zadbać o siebie. Użyć mojego nowego balsamu (granat + mango, Avon), lekko spryskać się perfumami (Violetta, ZARA), upewnić się, że moje włosy są świeże (Dry Shampoo Blush, Batiste), a wieczorem wziąć kąpiel z musującą, kolorową kulą. Idealnie!

On this day I like to take care of myself. Use my new balsam (pomegranate+mango, Avon), spray slightly with a perfume (Violetta, ZARA), make sure my hair is fresh (Dry Shampoo Blush, Batiste) and in the evening take a bath with fizzing, colorfull bath bomb. Perfect!
 Wciąż jest zima, co oznacza, że nie mogę żyć bez herbaty! Biała, owocowa, zielona z dodatkami, każda cudownie ogrzewa.

It's still winter, which means I can't live without tea! White, fruity, green with additions, each warms you up fantastically.
 Film Mamma Mia! należy do moich ponadczasowych ulubieńców. Po prostu nie można oglądać go i wspaniale się bawić. Zwykle zajmuję ręce malowaniem paznokci (H&M, Sephora).

The movie Mamma Mia! is one of my ultimate favourites. You just can't watch it and not have the time of your life. Usually I don't know what to do with my hands, so I paint my nails (H&M, Sephora).

A jakie są Wasze ulubione zajęcia podczas Walentynek? :)
And what are yours favourite Valentine's Day activities? :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. śliczne kubeczki :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że piszesz też po angielsku! :)
    Jeny, uwielbiam balsamy z dodatkiem mango. A o filmie słyszałam i to wiele razy, ale jakoś nie miałam styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że piszesz w dwóch językach! Ja w walentynkileniuchuję i czekam na koleżanki :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne oczy!
    Ja Walentynki spędzam oglądając film albo czytając książkę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadbanie o siebie to chyba najlepsza możliwość :) Piękne kimono ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Top :)
    Muszę sobie kupić ten suchy szampon!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/be-happy.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. *PERFUMAMI, nie ma czegoś takiego jak perfum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się denerwować :) Dzięki za poprawę

      Usuń
  9. wszystkie te rzeczy są przesłodkie ;)
    fajnie, że zaczęłaś pisać w dwóch językach !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubeczki są przecudowne! Szczególnie ten w kubraczku! <3
    Mi walentynki minęły tak szybko jak każdy inny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudownie to sobie wszystko rozplanowałaś :) Niestety ja w tym roku spędziłam walentynki w podróży :/

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa ale masz pięęękne włosy :D Uwielbiam naturalne blondynki.

    Mój blog o stylu życia

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz. :)
    Fajne kubki. :)
    Podczas walentynek moim ulubionym zajęciem jest spędzanie tego czasu z ukochanym :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe