Lazy day with striped tee

17:19

Cześć, kochani!

Dzisiaj nareszcie zza chmur pokazało się moje ukochane słońce. Przez parę ostatnich dni rano padał śnieg, który topniał do południa, przez co wszędzie było błotniście i ponuro. Na szczęście promienie słońca poprawiły mi nastrój. Po raz kolejny przekonałam się, że działam na baterie słoneczne :)

Do tego w skrzynce znalazłam paczkę od sheinside z T-shirtem, który zamówiłam. Koszulka w paski to chyba jedna z najpopularniejszych rzeczy w ciągu ostatnich paru miesięcy. Niestety, ja od dawna nie mogłam znaleźć takiej, która by mi pasowała (czemu wszyscy tak polecają te z H&M? Dla mnie mają wprost okropny krój), więc kiedy znalazłam na stronie sheinside luźną, z dłuższymi niż przeciętne rękawami natychmiast ją zamówiłam. Przyszła i jest dokładnie taka, jaka miała być!
Na pewno będzie świetnie wyglądać z innymi kolorami jeansów, skórzaną czy denimową kurtką, beżowym płaszczem, na lato do szortów, w wersjach eleganckich i nie... Słowem - jest bardzo uniwersalna.


Podobają się Wam takie koszulki? :)
odwdzięczę się za klikanie w linki!

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Rewelacyjna bluzeczka !!! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka bluzeczka by mi się przydała :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klasyczne koszulki w paski! :)
    Super w niej wyglądasz.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dzisiaj pojawiło się słońce! Nareszcie <3
    wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się bardzo podobają, prostota jest najlepsza!
    dreamlloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny klimat na blogu, lubię taką prostotę ;)
    uwielbiam takie koszulki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam identyczną w Zarze niedawno :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są takie koszulki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię właśnie takie bluzki w paski :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. również mam taką koszulkę, miękka b, fajna :)
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery romwe, sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w bannery w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  11. przedostatnie zdjęcie jest perfekcyjne !
    t-shirt jest świetny ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd jest zegarek? Masz jakąś fotkę gdzie widać go bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zegarek, a bransoletka z kamieniem :)
      http://cocochines.blogspot.com/2014/11/black-and-golden.html

      Usuń
  13. Świetna jest, a na Tobie leży idealnie :)
    Też wolę luźniejsze t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś :D Zaobserwowałam, cudny blog :)
    Official Niku blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzka!!! Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę pościel z IKEA, haha, też ją mam! A bluzeczka ładna :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny T-shirt, a zdjęcie prześliczne :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglada! ja od dłuższego czasu też szukam tej idealnej :D

    zapraszam do obserwacji: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia:D
    Zapraszam na mojego bloga :) pozdrawiam :*
    Obserwujemy? ja już :D

    http://the-melody-of-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe