How to Be Parisian Wherever You Are

12:56

Cześć, kochani!

Kim naprawdę jest paryżanka? Dystyngowaną damą, noszącą perły i popijającą czerwone wino? Czy imprezowiczką, gotową wyjść na miasto w każdej chwili? Nieuleczalną romantyczką? Czy odrzuci mężczyznę tylko dlatego, że właśnie na to ma w tej chwili ochotę? Zakupoholiczką? A może kupuje tylko jedną drogą rzecz i pozostaje jej wierna na wieki? Zwolenniczką zdrowego odżywiania się? Czy nie wyobraża sobie śniadania bez croissantów z czekoladą? A może... wszystkim naraz?
Paryżanin mówi "Gdybym miał krótko podsumować, co myślę o paryżance - a zapewniam cię, że znam ją nie najgorzej - powiedziałbym: paryżanka jest s z a l o n a."

O książce "Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś" (ang. "How to Be Parisian Wherever You Are")  już od jakiegoś czasu jest dość głośno w zagranicznych mediach. Została napisana przez cztery paryskie kobiety sukcesu, a kto zna paryżankę lepiej niż ona sama?
Książka jest obszernym rozszerzeniem stwierdzenia, które już wcześniej padło "paryżanka jest szalona". Autorki nie kryją się z tym, że jest w tym sporo prawdy, obnażając swoje słabości, wady i sprzeczności.
Jednak książka to też swego rodzaju manifest kobiecej siły. Jak wiele może zrobić jedna kobieta, jak wiele umiejętności i doświadczeń może mieć, w jak wielu sytuacjach sobie poradzi. Jak zawsze zostaje w zgodzie sama ze sobą. Wspaniałe jest to, że po lekturze nachodzi nas myśl "przecież ja jestem taka sama". Bo tak naprawdę każda z nas jest paryżanką.
Znajdziemy tu też wiele porad i trików, przekazywanych z pokolenia na pokolenie w paryskich rodzinach. Proste przepisy, rady dotyczące ubioru i urody, porady dotyczące życiowych sytuacji, złote myśli. Do tego książka jest bogata w przepiękne i inspirujące zdjęcia i rysunki.

Dlatego teraz, w niedzielny poranek, pisząc ten post, siedzę w łóżku, popijam sok, mam na sobie spodnie od piżamy, nowiutki sweterek w modny wzór i jestem bez makijażu. Bo przecież "bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś" :)

Słyszałyście o tej książce, czytałyście ją? :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Trochę już o niej słyszałam i czytałam recenzje na innych blogach, ale kompletnie mnie nie zachęciły. Nie przepadam za Francją, więc nie ma się co dziwić... Jednak czytając twoją recenzję stała się rzecz magiczna i wręcz zapragnęłam przeczytać taką książkę! Jestem w szoku i mogę tylko podziękować za fajnie napisany post, który mnie do czegoś przekonał. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam sie z ta książka :) a sweterek bardzo ładny <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce i mam zamiar ją kupić :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierwszy raz widzę tą książkę i chyba z czystej ciekawości sięgnę po nią ;)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta książka to coś dla mnie :D
    chyba za niedługą ją kupie :)

    ilona8922.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, tak mnie zainteresowałaś, że muszę koniecznie ją przeczytać! Chyba zamówię sobie w Empiku:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale z tego co piszesz może być całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej książce, ale widzę że jest genialna!
    Koniecznie muszę ją mieć :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To co napisałaś o tej książce brzmi bardzo zachęcająco. Wydaje mi się, że jest to dobry sposób na zrobienie pierwszego kroku i polubienie samej siebie. :)
    Będę rozglądała się za tą książką, bardzo mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka, w szczególności wzmianka o kupowaniu bielizny, w której nigdy nikomu się nie pokażę i rzucaniu faceta na kaprys. Daję słowo, że po nią sięgnę w najbliższym czasie!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o niej słyszę, ale wydaje sie być lekka i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam o niej , ale jakoś nie miałam okazji się z nią bliżej poznać :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytałabym tą książkę ;) Wydaje się dosyć ciekawa
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem co będę czytała w następnej kolejności. Blog ma jeden z najpiękniejszych wyglądów jakie widziałam, jest prowadzony ciekawie i trafia do moich ulubionych. Powodzenia w dalszym pisaniu! <3
    http://2015x02x13.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam tę książkę i uważam, że jest świetna. Uwielbiam Paryż i wszystko co paryskie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie słyszałam :) Wydaje się ciekawa :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe