DIY: candles customized labels

16:33

Cześć, kochani!

Odkąd dowiedziałam się, że na wiosnę dostanę nowe meble, wymarzone, białe, spędzam wiele czasu na przeglądaniu inspiracji z kategorii interiors. Bardzo podobają mi się dekoracje proste i minimalistyczne, tak jak świeczki z etykietkami, które niosą ze sobą większy przekaz niż tylko zwykły skład chemiczny, na przykład inspirujące cytaty. Niestety, takie świeczki potrafią trochę kosztować, szczególnie, jeśli chcielibyśmy zakupić takich więcej. Co w takiej sytuacji robimy? Oczywiście kolejny projekt DIY! Przygotujcie świeczki w szklanych słoiczkach, gorącą wodę, papier, drukarkę, nożyczki i klej.

 Etykietki będą miały większą wartość, jeśli zaprojektujecie je sami. Ulubiony cytat z filmu, linijka z piosenki (w moim wypadku to musiało być Led Zeppelin) czy po prostu kreatywne i zabawne zdanie. Do ich zrobienia wystarczy tak prosty program jak chociażby Paint, choć ja użyłam ukochanego Photoscape. Jeśli nie macie pomysłu na swoje własne etykietki możecie skorzystać z moich lub wyszukajcie różnych wariacji haseł "candles labels". Wydrukujcie, wytnijcie i gotowe!

Etykiety można też przyklejać na nowe, nieużywane świeczki, by je nieco spersonalizować. Ja zdecydowałam się na puste słoiczki. By pozbyć się resztki wosku, która nie chce się stopić przy paleniu, zalejcie słoiki wrzątkiem, odstawcie na około pół godziny, a gdy wrócicie zastygnięta warstwa wosku będzie pływać po powierzchni. Wystarczy ją wyjąć, oderwać metalową blaszkę z resztką knota, wytrzeć wnętrze chusteczką lub umyć mydłem. Wycięte etykiety przyklejcie do szkła klejem typu Magic (robiąc malutkie kropeczki na kartkach) i gotowe!
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by etykiety umieścić na czymś innym. Na moim biurku zawsze walają się ostatnio używanie lakiery, biżuteria i inne drobiazgi, z którymi nie do końca wiadomo, co zrobić. Taki szklany pojemniczek będzie doskonałym rozwiązaniem!

Podobają się Wam takie świeczki? :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetny pomysł! Chyba sama coś podobnego zrobię, kiedy tylko wypalę swoje świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, w sumie o takim nie pomyślałam, a szkoda, bo niedawno wyrzuciłam taki pojemniczek. Dzięki za kolejny fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też podobają mi się minimalistyczne pomieszczenia.
    Wygląda świetnie! Dzięki za pomysł! :)
    Chętnie wykorzystam ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! świetnie to wygląda :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, ja mam dużo słoiczków po świeczkach i w końcu je do czegoś wykorzystam ;) Aż zachciało mi się samej takie etykietki zrobić, pewnie zabiorę się za to we ferie.

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt cudowny! świetnie prezentują się w pokoju nawet nie zapalone ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam minimalistyczny wystrój <3
    pięknie się prezentują!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaał super pomysł!! A że niedługo mam mieć remont to na pewno takie DIY mi się przyda, dzięki ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, etykiety wyszły ci super :) Zazdroszczę ci tych białych mebli, ja mam cały czas moje stare, których nie znoszę :D
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze są takie świeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Chyba sama sobie takie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł genialny :)
    Sama robiłam kiedyś coś podobnego, ale karteczki przylepiałam na taśmę dwustronną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo genialny pomysł !
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda to świetnie !
    może wzajemna obserwacja ? ja już :)


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również choruję na biało meble. W ogóle połączenie bieli z czernią bardzo lubię. Powodzenia dekorowaniu wnętrza ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju.. jakie śliczne ! Super pomysł :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe