A cat's tale

13:49

Cześć, kochani! Czy raczej... miau?

To zdumiewające, że Marta nigdy wcześniej o mnie nie napisała! Codzienne głaskanie i inne pieszczoty to jedno, ale gdzie należyta mi sława? Przecież chyba z jakiegoś powodu nazywa mnie swoją "małą księżniczką", miau?

Nie obrażę się, jeśli nazwiecie mnie dachowcem (w końcu raz weszłam na niski dach sąsiada), ale poprawna nazwa mojej rasy to kot europejski krótkowłosy. Na imię mam Kropka, a to dlatego, że na wszystkich nogach mam czarne plamki (nie mylić z opuszkami!), a także większą, niemal idealnie okrągłą, na karku. Nikt już nie pamięta, ile dokładnie mam lat, pewnie około 10, co czyni mnie już prawdziwą damą.
Dni spędzam śpiąc, włócząc się po domu, śpiąc, jedząc, śpiąc i... śpiąc. To dużo poważniejsze od tego, czym zajmowałam się, gdy byłam mniejsza. Wtedy biegałam po okolicy, bawiłam się byle liściem, drapałam wszystkie meble, okna i drzwi jak popadnie (pan nadal jest na mnie za to zły...) i przynosiłam do domu na wpół jeszcze żywe jaszczurki, ptaki i różne owady. Nikt mnie nie nauczył, że powinnam je zjeść, więc zostawiałam je na podłodze na środku pokoju, żeby wszyscy zobaczyli, jaka jestem dzielna, miau!
Najbardziej kocham Martę, która nawet oficjalnie jest moją opiekunką. Nigdy nie wyrzuca mnie z jej łóżka, gdzie najchętniej spędzam noce, głaszcze mnie często i nie denerwuje się, gdy lekko ją podgryzam. Najmłodszy domownik, Małgosia, ma prawie sześć lat i już nie pozwalam jej mnie tarmosić. Jest na tyle duża, żeby wiedzieć, że kota nie głaszcze się pod włos, miau!
Myślicie, że moglibyście mnie polubić, miau? :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Rozpływam się nad urodą Twojej kici :D Jest niesamowita z tym jasnym pysiem, i ma cudowne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kociak

    Zapraszam do mnie na konkurs: indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie będziesz mnie drapać, to Cię polubię :P
    Fajny post :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napiane, mega mi się podoba haha :D Kotka śliczna, taka dama, jak pisałas:)
    http://ankens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swojego kota nazywam królem hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza jesteś, Kropeczko! <3
    Takiego kota, który grzeje mi wyrko, to ja mogłabym mieć ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki słodziaaaaaaaaaaaaak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kotami, ale twój jest naprawdę ładny :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post! Naprawdę oryginalnie :D
    Masz wspaniałego kota! Wygląda jak prawdziwa dama ♥

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam kota i bardzo go kocham <33333 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny pomysł na napisanie posta <3 śliczny kotek :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie napisałaś w imieniu kotki! Rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanaa :* świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie napisany post :) Aż się człowiek uśmiecha od samego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek jest przesłodki! Mnie marzy się rosyjski krótkowłosy:)
    Pozdrawiam - olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. So cute *___* take care of your lovely kitty ^^

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe