Planning shopping for the new year

12:46

Cześć, kochani!

Nie mogę uwierzyć, że już jutro żegnamy się z rokiem 2014. Jeśli chodzi o mnie, to minął on bardzo szybko. Przecież dopiero co był Sylwester, urodziny, wakacje, rozpoczęcie nowego roku szkolnego... Nie ma co do tego wątpliwości, czas leci szybko.
W tym roku znacznie przybliżyłam się miejsca, w którym mogę szczerze powiedzieć "wiem, co mi się podoba". Wiem, jakie kolory wyglądają na mnie dobrze, jakie raczej nie, jakie kroje mogę nosić na okrągło, a jakie powinnam na zawsze odłożyć do szafy. Niestety, jestem osobą, która choć lubi zakupy, to ma z nimi straszny problem. Nigdy nie wiem, na co się zdecydować, chciałabym mieć wszystko, haha. Dlatego stworzyłam dla siebie mały pomocnik na noworoczne zakupy, inspirowany zdjęciami, które można znaleźć na takich serwisach jak weheartit czy instagram :)




A jak to u Was wygląda z zakupami? Jaki styl najbardziej Wam się podoba? :)
bardzo proszę o klikanie w linki, daj w komentarzu znać, że kliknęłaś, a na pewno się odwdzięczę!

You Might Also Like

27 komentarze

  1. świetne są te kamizelki!! :) piękny blog, aż zaobserwuje :*

    http://wealdstonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te futerka są świetne, poklikałam ;)
    http://soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę uwierzyć, że to wszystko minęło tak szybko.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, szczególnie te jeansy.
    Kliknęłam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie czas szybko leci ;( piękne rzeczy wybrałaś poklikałam :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna klamizelka :) xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Top z pierwszego zestawu jest obłędny! :)
    Kliknęłam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do zakupów też zaczęłam podchodzić z lekkim dystansem - kupuje rzeczy w jednolitych kolorach tak żeby pasowały do reszty rzeczy z mojej szafy ;) (więcej pisałam u siebie na blogu w ostatnim poście - też o zakupach :D )

    P.S. Poklikałam w linki ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nabyłabym niektóre z przedstawionych przez ciebie ciuszków :)

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ostatnio kupiłam sobie bardzo podobną koszulkę w paski :)
    Poklikane

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też ten rok minął strasznie szybko ;))
    ja nie mam narazie jakiś planów zakupowych :3
    świetne rzeczy zwłaszcza ta biała sukienka <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki styl! Piękne inspiracje :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze wolę czekać na przeceny, czasem się rozmyślam i też nie zawsze najlepiej idzie mi z zakupami, ale czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie też ten rok szybciutko zleciał pomimo tego, że tak wiele się w nim działo :) ten cropped top świetnie wygląda, może wyszukam taki tylko czarny w jakimś sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia! ZAPRASZAM DO MNIEE! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że nadal mnie pamiętasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzkę szarą z takim białym dołem możesz znaleźć w Bershce, natomiast taką w paski ostatnio kupiłam w Zarze :) Cieszę się, że w sieciówkach pojawiają się rzeczy, które są chociażby na tumblrze, bo tego t-shirtu szukałam już dobre parę miesięcy, a nie chciałam zamawiać z internetu. Zresztą ostatnio u siebie na blogu pokazałam go z podartymi dżinsami na kolanach i naszyjnikiem z kryształem. Widziałam takie połączenie na tumblr milion razy i teraz mogę się tak pokazać na żywo, co jest niesamowite! ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jest w Bershce dosyć podobna, ale mnie się nie podoba ;)

      Usuń
  20. ja uwielbiam oglądać inspiracje i później szukać podobnych rzeczy w sklepach, jednak wielkim rozczarowaniem jest, gdy nie znajduję tego, czego chciałam :D ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z zakupami mam tak, że nigdy nie mogę na nie chodzić sama, bo wtedy ulegam promocją i kupuję dużo niepotrzebnych mi rzeczy. Dlatego na zakupy zawsze wybieram się z siostrą :) Oczywiście kliknęłam w linki.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki sam problem jak ty - nigdy nie wiem na co się zdecydować :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nigdy nie mogę się na nic zdecydować i najczęściej wychodzę z niczym. ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne inspo!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe