Casual Christmas Outfit

15:22



Cześć, kochani!
Dziś Wigilia, a świąteczny nastrój chyba wreszcie złapał także i mnie! Niestety, razem z przeziębieniem...
Od rana w moim pokoju słychać angielskie, świąteczne piosenki, roznosi się zapach cudownej świeczki z Yankee Candles o zapachu candy cane, czyli cukierkowej laseczki, którą na pewną kojarzycie. Gdyby jeszcze moje lampki, które chciałam zawiesić na ścianie, działały i spadł śnieg, byłoby naprawdę idealnie. Ale nie można mieć wszystkiego :)
Święta to dla mnie spędzanie czasu z najbliższymi - rodziną i przyjaciółmi. Przygotowałam dziś outfit, który idealnie nadaje się na wyjście do kawiarni z przyjaciółmi lub na wizytę do cioci, która nie wymaga wykrochmalonej białej bluzki ;) Spódniczka jest w mojej garderobie zarezerwowana na jeden, jedyny dzień w roku, a jest to właśnie wigilijny wieczór. Na pozostałe okazje wybieram czarne, eleganckie jeansy. Do tego szary sweterek z SHEINSIDE, troszkę krótszy niż zazwyczaj, idealny do spodni typu high-waist. Cudowny, geometryczny splot to kwintesencja zimy!

| sweter - SHEINSIDE | koszula - Cropp | spodnie - H&M | pierścionki - H&M i Forever21 |

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam wszystkim zdrowych,
wesołych i szczęśliwych Świąt, spędzonych w gronie tych,
na których najbardziej Wam zależy :)


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Cudowny sweterek!
    Ja niestety nie czuję za bardzo świąt w tym roku. Być może jest to spowodowane brakiem śniegu za oknami. Jednak ten biały puch okalający wszystko dookoła daje pewnego rodzaju atmosferę, bez której już nie jest tak samo.
    Tak czy siak staram się cieszyć świętami najlepiej jak mogę. :)
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski sweterek ! :)
    Wesołych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek i biżuteria! :)
    Szkoda, że w te święta nie ma śniegu.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny outfit i ten sweter! Cudo, idealne na aktualny nastrój. Wesołych Świąt!

    Zapraszam do mnie
    unnaturalmess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz :) Zapraszam na nowy, wigilijny post ♥ Życzę spokojnego Bożego Narodzenia i odpoczynku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, stylizacja w 100% w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit! :)

    Wesołych Świąt! mała x mi :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rowniez zycze wesolych swiat, wygladasz swietnie buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz:) Wesolych! xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny outfit!
    połączenie koszuli ze sweterkiem wygląda super! <3
    wesołych świąt :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również życzę Wesołych Świąt!! ;))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia!:3 Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;o
    Jak dobrze, że na mnie trafiłaś. Masz naprawdę bardzo porządnego bloga! A niewiele tutaj takich perełek . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz paznokcie i te pierścionki <3
    A w koszuli w kratę to już się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś niesamowicie śliczna!
    pozdrawiam i zapraszam, http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterki to w ogóle cudo, a w połączeniu z koszulą nabierają fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, zakochałam się w pierścionkach <3
    Obserwuje :)
    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie masz śliczne paznokcie!
    Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych i zapraszam, nawet na chwilkę, do mnie! :)
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe