Grey softie

19:20

Cześć, kochani!

Od dawna wiem, że najlepiej mi w kolorach monochromatycznych - czarnym, białym i szarym. To przydatna wiedza, wiem, czego szukać w sklepach, na co zwracać uwagę. Szary, mięciutki cardigan chodził za mną od dawna, a niedawno wreszcie udało mi się taki zdobyć. Ten sweterek bardzo mi się podoba, bo ma cudowną, moherkową podstawę i ciekawe rękawy, a co najważniejsze - jest przemiły w dotyku i nieźle grzeje!


Zapraszam na swoją facebookową stronę, gdzie informuję o najnowszych postach i instagrama, na którym jestem ostatnio najbardziej aktywna.

Podoba Wam się taki sweterek? :)

You Might Also Like

34 komentarze

  1. wygląda fajnie :) takie odcienie o jakich mówisz z reguły są bezpiecznym wyborem :)

    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Ja też najbardziej lubię takie kolory jeśli chodzi o ubrania :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek ;)
    bardzo ci pasuje !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek wygląda przeuroczo, Ty w sweterku zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze mówiąc nie bardzo mi się on podoba ale Tobie pasuje :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS, GDZIE MOŻNA WYGRAĆ " ZNISZCZ TEN DZIENNIK" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale on musi być cieplutki. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny sweterek!~
    ✿ best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka śliczna <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 zdjęcie <3


    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest! Właśnie szukam jakiegoś fajnego, ciepłego cardiganu :) A tak poza tym - genialna koszulka :D
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    Śliczne miejsce i ładny look :)
    Pozdrawiam ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/vintage-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się średnio podobają kardigany z takiego materiału, ale muszę przyznać, że naprawdę ładnie tu wyglądasz! :*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny sweterek ;)
    http://dominicamolik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie sweterki, mam nadzieję że uda mi się za niedługo upolować podobny c:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny ten sweterek ♡

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fascynującego bloga! Sweterek jest piękny ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/my-must-have-comsetics-for-fall.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw!

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam swetry o tej fakturze! Pięknie wyglądasz w takich kolorach, tak jak wspomniałaś najlepiej Ci pasują :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kardigan jest śliczny, wygląda na bardzo ciepły :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też uwielbiam czarny, biały i szary ;) a sweterek jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny sweterek ;* Będziemy wpadać obserwujemy ♥
    http://slodkieczekoladki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. masz na sobie najlepsze kolory! :) zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten kardigan, bardzo mi się podoba. A kolory faktycznie do ciebie pasują. :)
    http://dwiechwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe