Simple calmness

12:05

Cześć, kochani!

Chociaż bez wątpienia najlepszymi chwilami w życiu są te, kiedy jesteśmy szczęśliwi, to lubię też te momenty, kiedy jestem po prostu spokojna. Mam wtedy trochę "pusty" nastrój, ale jest to dobry rodzaj pustki. Nie mam nic pilnego do zrobienia, nie muszę się nigdzie śpieszyć. Długi weekend wolny od szkoły wykorzystałam głównie na zostanie w domu - oglądanie serialu (Shameless US), czytanie książek i opowiadań, słuchanie muzyki. Wstawałam o ludzkiej godzinie (to jest po dziesiątej), robiłam sobie pyszne śniadanka, chodziłam po domu w ulubionych, wyciągniętych T-shirtach. Żyć, nie umierać.

 | kurtka - sheinside | T-shirt - New Yorker | spodnie - New Yorker | buty - CCC | torba - H&M |


A jak Wam minął weekend? :)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. śliczne buty :)

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Pięknie w niej wyglądasz. :)
    Pozdrawiam. :)

    Mój blog - zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, bardzo podoba mi się Twój styl. Nawet nie wiesz jak bardzo!
    Lubię takie kolory, różne odcienie szarości i błękitów, do tego te botki- aaaa! <3

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  4. mój weekend był krótki i dosyć zabiegany :) piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój weekend też był taki luźny ;) Świetna stylizacja ♥
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja weekend mam długi, bo od czwartku nie chodzę do szkoły i nie wiem kiedy wrócę.. Cudnie wyglądasz! ;*
    awesome-triangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit ;)
    ślicznie wyglądasz !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pustka jest dobra o ile nie zabrnie zbyt daleko, sama walczyłam z nią przez pół roku, będąc obojętną, nie mogąc się niczym wzruszyć czy nacieszyć - dlatego staram się trzymać od niej z dala i wiecznie wpychać coś w swój grafik byleby nie siedzieć w miejscu ;) Jejku, muszę wreszcie wziąć się za nowy sezon Shameless, nadal nie wiem co z moją rudą dupeczką będzie.

    snowdealers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, o czym mówisz, sama czuję czasami taką niedobrą pustkę, ale ta była bardzo przyjemna :)
      Ruda dupeczka będzie się mieć wspaniale <3

      Usuń
  10. Świetny t-shirt :)
    No i włosy cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przez weekend leniuchowałam. :) cudowne buty!

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Kim chcesz zostać w przyszłości ? Pewnie lekarzem lub prawnikiem ;)) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Miałam kupić te buty! ^^

    http://szukajac-wlasnego-stylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcecie zobaczyć jak wygląda nagranie programu Kuby Wojewódzkiego? Zapraszam do obejrzenia mojej relacji
    http://ulcys.blogspot.com/2014/10/z-wizyta-u-kuby-wojewodzkiego.html
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Spot on with this write-up, I absolutely believe that this web site needs a
    lot more attention. I'll probably be back again to read more,
    thanks for the information!

    Take a look at my web page Toddler swimwear

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi! I understand this is somewhat off-topic however I needed to ask.
    Does managing a well-established blog like yours take a massive amount work?

    I'm completely new to writing a blog but I do write in my journal daily.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my own experience and feelings online.
    Please let me know if you have any ideas or tips for new aspiring blog owners.
    Thankyou!

    Stop by my web site ... Chaussures Nike Air Max 95 De-homme

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy look ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W CCC takie cuda? :)

    Zapraszam w wolnej chwili na moje pamiętnikowe życie. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blodpot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz takie cudne włosy, zazdroszczę! Fajnie to napisałaś, lubię takie spokojne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne długie włosy, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe