On point

14:35

Cześć, kochani!

Mogę o sobie powiedzieć, że w pewnych kwestiach jestem perfekcjonistką. Lub przynajmniej zadowala mnie, gdy coś jest tak, jak powinno, w porządku, on point. Rzeczy, które ułożone obok siebie pasują idealnie, ustawione kolorystycznie, z porządkiem rosnącym lub po prostu równo. A także idealnie dopasowane i leżące na ciele czarne jeansy, biała bluzka ze świetnym nadrukiem, dobrze układające się włosy i całkiem niezłe kreski eyelinera. Tak jak na dzisiejszych zdjęciach :)

| bluzka - Bershka | spodnie - H&M | buty - no name |

A Wy macie takie małe dziwactwa? :)

You Might Also Like

49 komentarze

  1. jejku jak ja ci zazdroszczę włosów!

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez niekiedy i ja jestem perfekcjonistka, a niekiedy jej przeciwienstwem:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę białych ścian. Już. U Ciebie to tak pięknie wygląda. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat jest szara, ale planuję wszystkie białe :)

      Usuń
  4. Każdy ma jakieś swoje dziwactwa :) Z takich mocno dziwnych spraw to chyba mam manię gromadzenia różnej miękkości ołówków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszulka :)
    czy moge prosić o klikanie w linki sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *-*
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka:) Fajne zdjęcia!
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu :)


    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie kreski całkiem niezłe D:
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, jakie ty dodajesz piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja, bardzo pasuje Tobie do urody, Bluza z Bershki też przypadła mi do gustu, więc chyba wiem, gdzie następnym razem pójdę na zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem straszną perfekcjonistką i często ta cecha bardzo przeszkadza.. Uczę się z nią żyć i poskramiać ją w momentach, kiedy wadzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzeczka:*
    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post, swietne zdjecia, cudowne wlosy i sliczna bluzka. :)

    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Masz śliczne włosy ♡

    Nie pamiętasz skąd te buty? Bardzo mi się podobają )):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kupowałam w jakiś małym sklepiku w Grecji ;)

      Usuń
  16. świetny blog, piękne włosy!
    http://www.mika-eva.blogspot.com/
    nasz nowy blog, mamy nadzieję że nas odwiedzisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna, włosy masz cudowne <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny blog, też w wielu sprawach jestem perfekcjonistką :)
    + obserwuję, bo naprawdę mi się spodobało :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, też zdarza mi się być perfekcjonistką, ale to akurat dobra cecha :) Powiem Ci także, że zazdroszczę aparatu, ponieważ nawet takie zwykłe zdjęcia wyglądają przepięknie!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też często bywam perfekcjonistką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna koszulka haha - a to jak siebie opisałaś przypomniało mi moją przyjaciółkę haha

    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem straszną perfekcjonistką ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz śliczne włosy;)
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna kreska eyelinerem :) masz cudowną urodę!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta koszulka! Chyba każdy ma jakieś małe dziwactwa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku wspaniałe zdjęcia *.* i włosy ♥
    mogłabyś poklikać u mnie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz ładne kreseczki na powiekach- ja niestety cały czas uczę się je tworzyć! Chyba nie mam do tego talentu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczysz się, mi też kiedyś nie wychodziły :)

      Usuń
  28. Ja jestem urodzoną perfekcjonistką, ale niestety moje niesforne włosy to istny koszmar, mam z nimi mnóstwo problemów. Tshirt jest świetny, super pomysł, że koszulka i post nawiązują do siebie ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zwyczaju tak formułować posty :) Dzięki!

      Usuń
  29. świetny, ciekawy blog! będę zaglądała! życzę dalszych sukcesów ;;) http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/happy-halloween.html ;) zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku ale masz ładną idealną kreskę na oku:))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz ♥ Widziałam tę koszulkę ostatnio w Berschce i bardzo mi się podobała :)
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna koszulka, podobają mi się takie ściągacze. włosy też super :) jedynie do kreski mogę się przyczepić - ja wolę zdecydowanie krótsze, mniej 'kocie'.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahaha moja koleżanka przyszła dziś w identycznej bluzeczce!
    piekne zdjęcia <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. jestes sliczna! Czy to Twój naturalny kolor wlosow? Marzę o takim! <3

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe