Autumn and latte

12:37

Cześć, kochani!

Każdy ma swoje ulubione miejsca, do których ucieka najchętniej. Dla jednych to ich własny pokój (który dla mnie też jest ważny), upatrzona ławka na osiedlu, pobliski las, centrum handlowe, kawiarnia na rogu. Przebywanie w tych miejscach uspokaja nas i uszczęśliwia, sprawia, że wszystko wydaje się być tak, jak powinno.
Dla mnie jednym z takich miejsc jest park przy Starym Browarze w Poznaniu. Zderzają się tam dwie rzeczywistości - przyroda i miasto. Z jednej strony wiele tam drzew, trawy, słońce prześwieca przez liście, ptaki śpiewają. Z drugiej - wystarczy być cicho przez chwilę i można usłyszeć odgłosy samochodów, przechodzących za ogrodzeniem ludzi. To lubię najbardziej :)



| T-shirt - sheinside | kurtka - allegro.pl | jeansy - H&M | koszula - Cropp | torba - H&M | buty - Nike |

A jakie są Wasze ulubione miejsca? :)

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Prześliczne zdjęcia!
    Akurat dzisiaj byłam w Starym Browarze :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym pewnie już zamarzała z tak odkrytym brzuchem - ach, niskociśnienowcy - ale świetnie pasuje do tej ramoneski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi marzną zazwyczaj dłonie, ale wczoraj było wyjątkowo ciepło :)

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, fantastycznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz super!xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) Zapraszam na nowy post z relacją z wystawy obrazów Beksińskiego ♥ Polecam i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny outfit, pięknie wyglądasz :) Blog bardzo mi się spodobał więc obserwuję ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Ty masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje włosy <3 a outfit genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no i narobiłaś mi ochoty na starbucksa ;)
    świetna koszula !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja. ciekawie wygląda przewiązana koszula, jest świetna. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Lubię jesień i jej klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjecia , ja lubie przebywać w pobliskim mini paru ;)
    Kliknęłam
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chyba nie mam ulubionego miejsca. Może mój pokój? (◕‿◕✿) Super stylizacja, widzę kubek ze Starbucksa, ja ostatnio próbowałam Pumpkin Spice Latte i jest super ^^
    rosylette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam stylizacje w których można zobaczyć koszulę! Mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz wspaniale <3 zazdroszczę włosów *,*
    Zapraszam, agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W Poznaniu nigdy nie byłam, ale w Warszawie też mam swój ukochany park :) (robiliśmy w nim zdjęcia z najnowszego posta u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle jesteś cudownie ubrana! Ja jeszcze nie znalazłam takiego idealnego miejsca, gdzie mogłabym zawsze uciec, ale zdecydowanie lubię przebywać w kawiarniach. No, a jako, że chodzę do szkoły w starym mieście w Toruniu, więc mam milion przytulnych miejsc do wyboru. Haha, już po miesiącu wszystkie kieszonkowe wydałam na jedzenie, bo jak tu się oprzeć takim pysznym napojom? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaaaaa zakochałam sie w tym outficie.
    //moim takim miejscem jest zawsze centrum miasta, dla mnie wydaje sie byc spokojnym i przytulnym miejscem haha chociaż nie jest ale dla mnie jest xd
    magdauke.blogspot.com
    (dodaje cie do listy moich ulubionych blogów bo ygsduydhsakj )

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się koszula :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. When some one searches for his essential thing, thus he/she
    wants to be available that in detail, thus that thing
    is maintained over here.

    My web-site: flashcard cho be

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie takim ulubionym miejscem jest mój pokój ;) poza tym, śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie takim miejscem jest mój dom, nigdy nie byłam w poznaniu :/
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe