Lame pink sweatshirt

13:04

Cześć, kochani!

Cały tydzień pogoda była cudowna, codziennie po południu było dwadzieścia parę stopni i pięknie świeciło słońce. I nagle, nie wiadomo skąd, wczoraj zrobiło się pochmurno, zimno i deszczowo, a jakby tego było mało, rano obudziłam się z okropnym bólem gardła, który trwa do teraz, przez co zupełnie nic mi się nie chciało. Jeśli któraś z moich zagranicznych koleżanek zapytałaby mnie, jak się wczoraj miałam, zdecydowanie odpowiedziałabym "Lame".

Nie wiem, czy to zasługa powrotu bezchmurnego nieba, załączonej na pełną głośność płyty Led Zeppelin czy nowej, kolorowej bluzy, ale dziś mam się znacznie lepiej. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że jestem w świetnym humorze :) Ci, którzy obserwują mnie na snapchacie (@cocochines) z pewnością wiedzą, jak od rana mi wesoło ;)

> BLUZA <


A jak Wam minął ten tydzień? :)

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Faktycznie, pogoda w kratke, ale najwazniejsze by nie tracic dobrego humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jest ta bluza, dość często ją widuje na różnych blogach :)
    ➳ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza mi się od dawna mega podoba, a ty super w niej wyglądasz, bo pasuje do twojej karnacji i ogólnie ślicznie!
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzowska bluza! :)
    Idealna dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta bluza! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie całkiem luźny tydzień, ale na weekend sporo roboty :(
    Bluza bardzo spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ci w różowym ;)
    Jeżeli przyjmiesz mnie na snapie to na pewno zobaczę jak ci wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza i jej kolory są prześliczne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sporo nauki ;/
    Masz mega długie włosy! Super :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie powiem, bluza faktycznie jest fajna. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyglądasz ślicznie! ♥ Pogoda teraz jest bardzo zmienna, więc mi np. jest ciężko dopasować ubrania do pogody.
    +Oczywiście kliknęłam w link.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna bluza :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna ta bluza :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje ci ta bluza! :D Mnie ból gardła dzisiaj dorwał. Ale podobno jakiś wirus ostatnio panuje, wiec...

    http://empire-of-sarcasm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszędzie szukam bluzy tego pokroju i nie mam szczęścia trafić na taką, która by mi się naprawdę podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pudrowy róż :3 Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. co tam bluza, włosy po prostu PERFECT!

    OdpowiedzUsuń
  18. no, ostatnie dni postanowiły nam chyba przypomnieć, że zaczyna się jesień...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też ostatnio się bardzo źle czułam i bolało mnie gardło ;/
    Śliczna ta bluza! <3
    Obserwuje jeśli spodoba ci się u mnie będzie mi miło jak też zaobserwujesz.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna bluza!Taka różowa... haha :)
    Oczywiście kliknęłam.
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zabierałam się do kupienia tej bluzy tak z pół roku temu i w końcu jakoś nie wyszło ಠ_ಠ Czytając tego posta słuchałam właśnie Led Zeppelin II ♥ Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! Dodałam Cię na snapie (mreczkowska).
    rosylette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo milutko się ją nosi <3 Dziękuję!

      Usuń
  22. Ten tydzień był dla mnie bardzo fajny. Świetna bluza♥
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie pogoda była bardo ładna, jedynie dziś troszkę popadało :)
    Świetna bluzka :) Wracaj do zdrowia!
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna bluza, pasuje Tobie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta bluza jest swietna :) ! Moze wzajemna obserwacja ?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna moim celem było kupno tej bluzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze podobała mi się ta bluza :)
    zapraszam na giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja za to uwielbiam deszczową pogodę , a nie przepadam za słońcem :)
    zdrowiej , zdjęcia wyszły Ci ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w tej bluzie i w Twoim blogu, omatkoboska, dlaczego ja Ciebie wcześniej nie znalazłam!

    S N O W D E A L E R S.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak śliczna bluza, porostu miłość od pierwszego wyjrzenia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz mega piękne włosy :) blog świetny
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też świeciło słońce i nagle ni z tego ni z owego zrobiło się ponuro, szaro i zaczęło padać.
    No ten tydzień dobrze mi minął

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak tutaj cudownie! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale swietna bluza <3
    Masz piekne wlosy *,*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. O to fajnie ze lubisz Led Zeppelin, dzisiaj jest slonecznie a wczoraj bylo mega zimno nic dziwnego ze sie przeziebilas :)
    bardzo ladna bluza z SI i zdjecia <3
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham tą bluzę :)

    Zostawiam Ci link do mojego bloga:
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com
    Jakby Ci się nudziło możesz zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju zawsze czaiłam się na tą bluzę!
    masz wspaniały blog, obserwuję!

    www.juliakorocinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na każde pytanie :)

Popular Posts

WeHeartIt

Subscribe